Accepterad Fishe24 | Medlem ansökning [Balooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bonden

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cgdk-fbrj/CFQMPNMW

Vad är ditt namn i verkligheten? Nico Rouzparast

Vad är ditt discord namn? Fishi#6969

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Nico Ravelli föddes i Båstad i en övre medelklass familj, med ursprung från Italien. Där han fick allt ögat kan se. Nico har under hela sin uppväxt fått precis det han ville och slängde alla sina pengar på sina vänner och fester. Nico har varit hatad hela sin uppväxt för att han var så skrytsam, men trots det så hade han vänner för att han var rik. Nico och hans pappa Lorenzo brukade alltid åka ut på havet och fiska i hans pappas lyx yacht. Lorenzo var även en storsamlare på bilar, allt från Bmw till Ferrari.

När Nico fyllde 18 så blev hans mamma och pappa så trötta på honom för att han inte fokuserade på skolan eller något vettigt, utan bara varit ute och festat, så när han hade sin sista slant kvar blev han utkastad för gott.

Nu ska Nico starta ett nytt liv, i en ny stad på 18 bast.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med att vara en bra RP spelare genom att jag kommer spela så realistiskt som möjligt och jag tycker verkligen denna server är väldigt bra uppstyrd och vill gärna bidra till ert samhälle. Jag har också läst igenom reglerna mycket väl så att jag har bra koll på hur allt fungerar på er server.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag har vänner som har rekommenderat Unive-servern till mig, och efter att jag har testat servern nu i drygt 30 dagar så känner jag att jag vill få full tillgång till servern.

Hur hittade du Unive? En vän till mig rekommenderade Unive till mig, och så kollade jag även på Hellgrens stream.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har som mål att försöka få bort alla oseriösa lallare som förstör allas RP upplevelse. Jag har också som mål att försöka hjälpa nya spelare då jag är väldigt hjälpsam, så att de lär sig tidigt hur man är en bra rollspelare. Och nu, ett av mina viktigaste mål är att ha så roligt som möjligt, själv eller med vänner och göra mitt allra bästa för att andra spelare ska känna det samma.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har hört att Unive är det bästa stället att förbättra sin RP förmåga, Vill även göra mitt yttersta för att göra den bästa rollspelsatmosfären för inte bara mig själv, utan alla. Jag ska även göra mitt yttersta för att föra servern frammåt och göra den bättre än vad den redan är.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka