Nekad Fishe24 | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Bonden

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cgdk-fbrj/PHKVWQRV

Vad är ditt namn i verkligheten? Nico

Vad är ditt discord namn? Fish 2#6969

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2004

Berätta om din karaktär. Nico Ravelli, född 2003 i Sverige. Pappa, (David) född i Iran. Mamma, (Karolina) född i Sverige.

Nico hade en bra uppväxt i Sverige, han har liksom alltid varit den tysta i skolan. Aldrig haft många vänner. Men de vänner han hade stod han väldigt nära. enda sedan han var ett litet barn har han älskat bilar och nu är han 18+ och får köra. Nico är en lugn kille som gärna håller sig för sig själv. Men innerst inne är han en artig och snäll person. Nico är även väldigt blyg men pratar gärna med folk, helst med folk som har samma intressen, även som gillar samma typer av bilar etc.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem här på Unive för att jag vill få ut den största spelmöjligheten.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Allt om bilar är väldigt lockande till mig då jag är väldigt bilintresserad.

Hur hittade du Unive? Det var faktiskt en vän som berättade om Unive till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är väl att samla mycket pengar för att kunna köpa mina favorit bilar tror jag.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill bidra till en bra upplevelse för inte bara mig, utan alla människor runt om mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Tillbaka