- Meddelanden
- 36
- Reaction score
- 2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198072458723/
Vad är ditt namn i verkligheten? David
Vad är ditt discord namn? David"Tuppen"Göransson#7112
Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2022
Berätta om din karaktär. Lite knasig och gillar bilar är oftast glad nästan för allt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har varit med nästan ett helt år och jag har skötte mig mycket.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med hög RP nivå.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag är inte glade eller arg jag e mitt i mellan.
Hur hittade du Unive? Jag laddade ner gta sen hjälpte BäverFantast#9456 mig med att ladda ner fiveM och sen gick jag av en slump in i unive och sen des har jag spelat på unive.
Vad är ditt namn i verkligheten? David
Vad är ditt discord namn? David"Tuppen"Göransson#7112
Vad är ditt födelsedatum? 9 Oktober 2022
Berätta om din karaktär. Lite knasig och gillar bilar är oftast glad nästan för allt.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? Har varit med nästan ett helt år och jag har skötte mig mycket.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med hög RP nivå.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag är inte glade eller arg jag e mitt i mellan.
Hur hittade du Unive? Jag laddade ner gta sen hjälpte BäverFantast#9456 mig med att ladda ner fiveM och sen gick jag av en slump in i unive och sen des har jag spelat på unive.