Accepterad Fis_box123 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fis_box123

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198072458723

Ditt Hex-ID: 110000106afede3

Vad är din discord tagg? The dvärg from sweden #7112

Vem var det som bannade dig? 1.Rajan

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 20230128003349_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Hade vapen när man ej får ha det på sig och bröt mot en regel Krim utan krim och jag har lärt mig en läxa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag tog ut vapen från mitt inventory och siktade moten vägg och hade drogor på mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker jag gjorde fel som hade vapen på mig när jag inte får men har lärt mig en läxa.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad när jag har slog folk vit toget. utav den händelsen har jag lärt mig att läsa reglerna mycket noggrant.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte tagit upp vapnet från marken vid sekuritas kontoret

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att läsa reglerna mycket noggrannare. Och att man måste köpa krim.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja de förstår jag

Senast ändrad:
Godkänd, Jag kommer godkänna dig, då jag snackade med dig i support och förklarade vad du hade gjort fel och vad du kan förbättra och du lät väldigt allvar när du sa att detta inte ska hända igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka