Accepterad firreboy | Medlem ansökning (tjo0mannen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

firrebaby

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hasse

Vad är ditt discord namn? firrebaby

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hasse Sundin - 32 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Social, Framgångsrik.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hasse är en 25 årig man som är född i Borås. Han växte upp i en liten by kallad Schijndel i södra Holland, där han bodde ensam med sin farmor eftersom hans föräldrar dog i alldeles för ung ålder. Under tiden Hasse levde med sin farmor var livet stressigt. Han gick ut med dåliga betyg i gymnasiet på grund av grov depression. Hasse levde som arbetslös i ungefär 1,5 år innan han insåg att hans farmor inte kunde försörja honom längre. Han packade sin väska, fick sin sista peng av farmor Elisabeth och tog sedan nästa flyg till Sverige (Arlanda flygplats). Hasse kände sig ensam då han inte kunde någon svenska och endast lite engelska. Men en vacker dag, genom lidande och boende på vandrarhem, kom det en stilig kvinna vid namn Anna fram. Hon var lång och tjusig. Anna frågade vad Hasse gjorde, och Hasse berättade då om sitt förflutna och vad som hänt. Anna tyckte synd om honom, så hon tog med Hasse hem till hennes lägenhet. Där fick Hasse bo, och efter ett tag skrev Anna in honom på ett ställe där han kunde plugga upp sina betyg.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med roligt och unikt rollspel på Unive. Jag vill göra scenarion som är roliga för alla och som folk kan uppskatta. Mitt mål är att göra rollspel som känns unikt och roligt, så att alla kan ha kul tillsammans på servern. Jag kommer också visa upp mitt roliga rollspel

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? När du är i ett secnario så ska du spela för båda sidorna så att det inte bara blir att du vinner hela tiden utan att dom andra ochså har roligt så dom ochså kan få chans att vinna secnariot. Men viktigaste är att man spelar för båda sidorna så det blir ett roligt secnario och inte ett support krig!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? När jag var helt ny på servern lallade jag lite med poliserna enda jag minns, Var ett bra tagsen sen dess har jag lärt mig grundreglerna utan till och aldrig blivit bannad från unive sen dess.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, Spela som du gör i verkligheten, Hade du tagit en polis bil och kört över alla poliser på servern och tagit deras tjänstevapen och dödat alla spelare? Nej tror inte det. VDM: Du använder ditt fordon som ett vapen. RDM: du dödar någon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka