Nekad firreboy | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

firrebaby

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hasse

Vad är ditt discord namn? firrreboy

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. är uppväxt i en liten by kallad Schijndel i södra Holland. Där bodde han ensam med sin Farmor då hans föräldrar dog i alldeles för ung ålder. Under tiden Sam levde med sin farmor så var livet stressigt. Han gick ut med dåliga betyg i gymnasiet på grund av grov depression. Sam levde som arbetslös i ungefär 1.5 år innan han insåg att hans farmor inte kan försörja grabben längre. Sam packade sin väska, fick sin sista peng av Farmor Elisabeth och tog sedan nästa flyg till Sverige (Arlanda flygplats). Sam kände sig ensam då han inte kunde någon svenska och ytterst lite engelska. Men en vacker dag, genom lidande och boende på vandrarhem så kom det en stilig kvinna vid namn Anna fram. Hon var lång och tjusig. Anna frågade vad Sam gjorde, Sam berättade då hans förflutna och vad som hänt. Anna tyckte synd om Sam så hon tog med Sam hem till hennes lägenhet. Där fick Sam bo och efter ett tag skrev Anna in Sam på ett ställe där han kunde plugga upp sina bet

Vad kan du bidra med till serverns RP? Målet är ändån att känna känslan att jag har hittat rätt. Att känna liksom, äntligen har jag hittat nivån jag har strävat efter. Sen såklart så vill jag ha riktigt jävla kul med häftiga och feta scenarion. Jag vill liksom om några månader fortfarande känna att “idag ska jag in och RPa på Unive” känslan. Jag tvekar inte en sekund på att jag inte kommer ha kul inne på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du behöver inte vinna hela tiden utan låta andra Partens sida har roligt ochså så det inte bara blir att du har roligt i varje scenario, Du kan förlora med mening för att låta dom andra ochså ha kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Du dödar någon utan anledning VDM: Du använder ditt fordon som ett vapen Powergaming2: Du spelar för makt på servern

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har 4 717 på fivem, Jag vet hur /me och /sme ska skrivas så det inte förstör rpn något, Jag vet hur man ska rpa på sina skador

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope :)

Nekad.
Anledning:
Berätta lite mer om din karaktär som tex intressen, framtidsplaner jobb osv istället för bara förtiden.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka