Accepterad firrebaby | Medlem ansökning (mohabu1)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

firrebaby

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hasse

Vad är ditt discord namn? firrebaby

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Svensson 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? glad, Omtänksam, nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär:
Min karaktär föddes i Stockholm år 1999 han föddes på Södersjukhuset mitt i stan. Alex började dagis sedan gick han över till skolan han klarade mellanstadiet med ganska dåliga betyg och ganska få vänner, Men dom vännerna han hade då var jättesnälla, Så Alex trivdes i mellanstadiet han och hans vänner brukade vara ute på rasterna och spela Fotboll och körde straff turneringar, Hans bästa vän Greger brukade oftast vinna han var jätte bra på Fotboll och Alex var nästan alltid 2a plats, Förutom när Greger e sjuk såklart. När Greger var hemma sjuk så vann Alltid Alex, Alex började på Fotboll i slutet av 4an och blev riktigt duktig. Men en gång i 6an när Alex körde match med laget så hände det en hemsk olycka. Alex skulle springa och ta bollen från motståndaren, Han sprang så fort han kunde till bollen sen från ingenstans så kom hans fotbollssko in i gräsplanen så hans sko fastna, Alexs fot knäcktes och han bröt den, Alex låg på marken avsvimmad av chock, Greger som körde i samma lag sprang fram till Alex och försökte prata med honom men fick inget svar, Det forsade fram med föräldrar och dom ringde ambulansen, Ambulansen anlände ungefär 4 minuter efter händelsen och Alex var inte riktigt vaken han var snurrig, blodig från näsan, När han ramlade slog han rakt in i näsan också, ambulanspersonalen började med ett ge han syrgas och smärtstillande (Morrfin). Alex kände ingenting när dom började rätta till hans fot, Dom rättade till hans fot och la in han i ambulansen, Greger och Alexs mamma följde med i ambulansen, Dom anlände till sjukhuset då åkte Alex in på intensiven efter som att han inte riktigt vaknade han åkte in och ur i medvetnandet. Alex behövde opereras, Han blev opererad och låg inne på sjukhus i 2 veckor, När han kom ut ur sjukhuset var det svårt att gå. Greger var alltid där för Alex, Alex behövde

Vad kan du bidra med till serverns RP? Målet är ändån att känna känslan att jag har hittat rätt. Att känna liksom, äntligen har jag hittat nivån jag har strävat efter. Sen såklart så vill jag ha riktigt jävla kul med häftiga och feta scenarion. Jag vill liksom om några månader fortfarande känna att “idag ska jag in och RPa på Unive” känslan. Jag tvekar inte en sekund på att jag inte kommer ha kul inne på Unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du spelar för att alla ska ha roligt och inte bara du själv! Startar jag ett secnario så ska båda sidorna ha roligt och inte bara jag som startade allt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, Lallade när jag var ny på fivem sen aldrig blivit bannad mer.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: Du dödar någon utan anledning VDM: Du använder ditt fordon som ett fordon Suntförnuft: Du ska tänka och spela som du hade gjort IRL: Powergaming du kör tex med ditt fordon på ett berg (sportbil)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka