Nekad Firre5544 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Firre5544

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198792499176/

Ditt Hex-ID: steam:1100001319adfe8

Vad är din discord tagg? firremirre1

Vem var det som bannade dig? bubbleegum.

Bild på banmeddelande: bild_2025-09-20_225450508.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag vet inte kanske förra ägaren kan ha haft problem här i Unive för att datan var inte rensad och jag bara börjad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. När jag försökte komma in stog det att jag blev bannad av någon som heter "bubbleegum." i appen discord. Min vän sa till mig att jag kan överklaga på forumet och så skicka han länken hit.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt om det var en felaktig ban för att den här datan jag köpte var använd och jag vet inte om han hade problem här i unive?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det står att jag har blivit bannad tidigare och jag vet inte varför.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte om det var förra ägarens problem för att han rensa inte datorn när jag köpte den, Och sen så logga jag ut från alla hans konton, Tog bort appar han hade som jag inte ska använda. Sen så gick jag in i FiveM försöker spela unive och det står att jag är bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? N/A

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 2990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller.
Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban.

Mvh taxi3765
Men va, Det var ju inte jag som hade problem? Det var någon annan som moddade. Läste du ens ansökan för det tror jag att du inte gjorde!

Tillbaka