Nekad Fireberry | Whitelist ansökning [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

MotorHorizon

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199150551774/

Vad är ditt namn i verkligheten? isak

Vad är ditt discord namn? FireBerry#9999

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lenny Gustavsson och är 31, han är en trevlig och bra man i sina bästa dagar. Han kommer från Kalmar På fritiden Gillar han att cykla runt i stan och pratar o umgås med folk men nu ska han flytta till den här staden om han lyckas med det . Han har även ett väldigt stort biintresse, Han är väldigt trevlig och Älskar och äta på McDonalds han bor i en lägenhet i staden med sina föräldrar då han har haft svårt igenom åren men nu försöker komma tillbaka och skaffa sig ett jobb i staden. Han växte upp i Stockholm i en lägenhet på Östermalm men han flyttade där ifrån när han var 5 år och dom har flyttat runt mycket igenom åren

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad då jag kan bidra med många roliga och bra scenarion. Det är även en väldigt stor bra och rolig server att köra på satt att kunna få en vanligt jobb som exempel Bilförsäljare eller räddningstjänsten hade varit extremt roligt. Jag är även mogen och har många timmar inom fivem rp.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För det är en extremt bra server med bra script och roligt folk. Jag försöker även hitta en server som jag kan köra på och detta känns som rätt server.

Hur hittade du Unive? igenom vänner och såg den på server list och har hört mycket om servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill rp seriöst. Ha en trevlig stund med kollegor, vänner, och andra. Jag vill även bli bättre på rp. Jag kommer även göra saker som e verkligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej inte just nu

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka