- Meddelanden
- 27
- Reaction score
- 4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199105104897/
Ditt Hex-ID: 1100001443cdc01
Vad är din discord tagg? FireBerry#9999
Vem var det som bannade dig? Vart bannad av eken Eken#2851
Hur lång tid var din ban? 7 dagar banns
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte in på saras bilfirma med en bil ganska fort sen vart jag bannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. just det som jag skriv innan
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej men tyckte att jag borde fått en varning visste inte att den va en bilfirma där knappt
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej har inte blivit det
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att kolla om det va mycket folk där innan och kolla vad det var för något
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 1100001443cdc01
Vad är din discord tagg? FireBerry#9999
Vem var det som bannade dig? Vart bannad av eken Eken#2851
Hur lång tid var din ban? 7 dagar banns
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag åkte in på saras bilfirma med en bil ganska fort sen vart jag bannad
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. just det som jag skriv innan
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej men tyckte att jag borde fått en varning visste inte att den va en bilfirma där knappt
Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej har inte blivit det
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att kolla om det va mycket folk där innan och kolla vad det var för något
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja
Har du läst våra regler? Ja