Accepterad fippity | Whitelist ansökning [Alex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fippity

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://discord.gg/multistaden

Vad är ditt namn i verkligheten? Abdi

Vad är ditt discord namn? Gahbiii#9424

Vad är ditt födelsedatum? 30 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Khan är 18år gammal och är ifrån ursprungligen från Saudiarabien och blev tidigt skickad till Sverige för ett bättre liv, han blev bosatt utanför Stockholm i en förort med sin mormor, med hans mormor har Abdi Khan aldrig kommit överens med och har för mestadels bråkat. Han bor rätt fattigt och har alltid haft drömmen om att vara på toppen och känna flera miljoner. Han kommer bli bilfirman anställd och försöka då jobba sig till dom miljonerna. Han har alltid varit lite halv kriminell men försöker att hålla sig till det lagliga livet. Han klär sig väldigt stiligt med kostym och lägger flera tusen på det varje månad. Abdi Khan älskar att vara med polare samt bilar och lyxiga kostymer. Hans intressen är dyra men lyckas oftast få det han vill.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli WL för att kunna få Wl-jobb som bilfirman, samt att jag är duktigt på RP och håller mig till reglerna. På denna server känner jag också att jag kan utveckla min RP nivå på då det finns mycket att göra. Runt 500 timmar spel tid på seriösa serverar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att mång av mina vänner spelar här och det är just denna server jag och polare vill fortsätta och spela på. Den är också väldigt väluppbyggd med bilar och funktioner som inte finns på andra serverar.

Hur hittade du Multistaden? Genom att hitta den på listan för något år sen.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Det jag vill åstadkomma med mitt rollspel är att det ska utvecklas och göra bra scenarion, samt göra satt andra spelar växer med sin RP och gör satt alla har det roligt med sina roller.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka