Nekad fioifofio | Medlem ansökning [Ralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fioifofio

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fio Grandell

Vad är ditt discord namn? fiooiffio

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ken Karlsson, en 23-årig ung man, bär på en mångfald av känslor och erfarenheter som har präglat hans unika resa genom livet. Uppvuxen i en småstad med starka gemenskapsband har hans bakgrund format honom till en individ med djupa värderingar och en empatisk natur.

Ken finner särskild glädje och mening i konsten att spela basketboll. Denna passion har inte bara format hans fysiska förmågor utan även skapat en plattform för personlig tillväxt och kamratskap. Inom dessa arenor av tävlan och samarbete finner Ken en djup förankring och utlopp för sina känslor.

Intressant nog sträcker sig Ken Karlssons engagemang bortom idrottsarenan. Han har en konstnärlig själ, utforskande av olika konstformer och musikgenrer för att berika sitt perspektiv på världen. Denna bredd i intressen speglar en öppenhet för nya upplevelser och en vilja att omfamna det mångfacetterade spektrumet av livet.

Som en 23-årig individ bär Ken på en dynamisk mix av känslor – från den vibrerande entusiasmen för framtiden till reflektion över det förflutna. Genom sitt engagemang och mångsidighet utgör han en färgstark och inspirerande närvaro i det stora målarduket av livet, Han ska nog trivas bra i Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska försöka vara så seriös som möjligt i alla situationer, jag ska också bidra så mycket jag kan så att alla får en bra rp upplevelse i Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska låta motparten vinna, t.ex om någon rånar dig med en pistol mot ditt huvud så får du inte ta fram din pistol och döda dom.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst serverns regler, Ett exempel på en regel är Döden. Ifall din karaktär dör i ett scenario, då gäller 12 timmars-regeln. Det innebär att du inte får spela på karaktären förens 12-timmar sen den dog.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på andra Gta rp servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka