Accepterad fintuss | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fintuss

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198347037581/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elias

Vad är ditt discord namn? fintuss#3740

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2002

Berätta om din karaktär. Alfons Kanot är 18 år och kommer från norra delen av Sverige där han bodde ensam i en övergiven villa utanför ett litet samhälle, han hade en cykel och brukade använde den för att komma till sitt arbete i samhället som en butiksanställd. Alfons började redan arbeta då han var ung, eftersom hans föräldrar lämnade honom när han var liten Han hade alltid blivit dåligt behandlad i sina yrken av annan personal, och lutar sig därför idag mot kriminaliteten, han flyttade därför till denna stad för att ta upp sin karriär som kriminell och försöka skapa ett namn för sig själv.
På grund av Alfons ensamma uppväxt har han behövt lära sig att utnyttja samhällets tjänster, han har utbildat sig själv och lyckats få en väldigt bra allmänbildning. Han är händig som person och tar lätt till sig nya intressen, han tenderar att vara en person som umgås med få och helst bara de han litar på, så som hans nära vänner, däremot är han väldigt pratsam och har lätt för att uttrycka och träffa nytt folk ifall han känner för det.

Varför ska just du bli whitelistad? Har erfarenhet av roll-spel sen tidigare (i t.ex. Garry's Mod, Arma 3) och tror därför att jag kan bidra till roliga och seriösa situationer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Servern verkar vara rolig och ha trevligt folk på sig, har hittills inte träffat någon som trollar och bryter regler, endast sköna grabbar, vill därför kunna dyka in och uppleva mer utav vad denna server har att ge. Vill såklart bli whitelistad främst så att jag kan prova på nya aktiviteter/arbeten, mest av allt vill jag kunna begå rån och andra kriminella aktiviteter. :D Tror dessutom att jag kan vara en del av underhållande situationer ifall jag tar ett yrke som kommer med whitelistade arbeten.

Hur hittade du Unive? Genom en polare som började lira, han tyckte att det var kul och rekommenderade då att jag och en annan skulle joina.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att jag ska bidra med bra rollspel, dvs kunna skapa och leda roliga men ändå seriösa situationer, jag vill försöka ta mitt rollspel till en ny nivå nu när jag är lite ringrostig. :) Hade varit roligt om jag fick bli välkänd på servern bland de mer regelbundna spelarna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nix, nyss kommit in i GTA RP och har därför lite svårt med alla commands/binds, men känner att jag lär mig rätt så snabbt :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka