Nekad Finnen | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Finnen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198318215234/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Mamma töjare

Vad är din discord tagg? Finnen#0323

Vem var det som bannade dig? Alex

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot serverns regler, förstår staffen till 100% inte alls okej att bryta på mot reglerna på server o jag förstår det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi försöker prata med en person i en RS6 för att försöka robba honom då jag precis blev robbad på min tesla. Sen så pratar vi och han vill inte så när jag sätter mig i bilen så säger jag vi knäcker han sen, då trodde min kompis att vi skulle döda han när han åkte iväg så då sköt min kompis honom i huvudet när han var med bilen framför oss. Sedan så åkte vi iväg därifrån, sedan så pratade vi med staff 2 minuter efter

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban då jag gjorde helt fel i scenariot och jag skulle gjort det helt annorlunda, jag ber så hemskt om ursäkt och det ska aldrig hända igen. Jag har verkligen lärt mig av det misstaget jag har gjort!

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi pratar om varför jag blev bannad nu så skulle jag kunna göra allt annorlunda t.ex vi skulle aldrig skjutit mot honom eller hållit på med honom från första början. Vi skulle bara gått vidare och utvecklat scenariot på ett mycket bättre sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig extremt mycket faktiskt, jag förstår verkligen att det handlar inte om att bara vinna det handlar om att utveckla scenariot så mycket man kan och göra det kul för båda parterna.

Har du läst våra regler? Ja

Du blev ej avstängd för RDM Du blev blacklistad för du tog ut 5 mille från marja lisa kassan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka