Accepterad fineststockholm | Ban Överklagan [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v11vo.

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199388564631/

Ditt Hex-ID: steam:110000155221c97

Vad är din discord tagg? v11vo

Vem var det som bannade dig? bogha1

Bild på banmeddelande: indrag.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag fattar varför dom gjorde detta beslut och jag fattar exakt vad jag gjorde fel, jag hoppade ut på en person som riktade på mina polare, sedan efter det valde jag att åka iväg lite o sedan komma tillbaka för att döda fienderna, så att jag skulle kunnat tagit mina polare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stog i gänghuset och sedan blev jag inkallad till support där han skickar ett /m till mig och säger att jag ska hoppa support, så jag hoppar support snackar om min ban, o vad jag gjorde för fel osv, sedan när jag satt i support blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Jag hade kunnat dödat han på motorcyckeln och sedan dragit därifrån, men själv valde jag att åka tillbaka för att hjälpa mina polare för att ta dom till sjukan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blviit bannad tidigare, Eller jo, men de har jag och 320 Löst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Åkt därifrån och glömt scenariot och låta mina polare ligga döda mitt på gatan, inte skapa onödig skottlossning.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Att direkt efter en skottlossning, ta den vid fots, inte hoppa in i bilen efter.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, jag fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka