Inaktuell fineststockholm | Ansökan till Staff [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

v11vo.

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wiggo

Ditt discordnamn: v11vo

Ange ditt födelsedatum 1 Oktober 2007

Varför ska just du bli staff? Hej! Jag ska just bli staff då jag tycker att jag passar detta jobb magnifikt, jag kan alla regler och är väldigt mogen, jag är alltid trevlig och får alltid folk på skratt, Jag är alltid partisk och behandlar alla med respekt, jag har gjort dumma fel i mitt liv, men det ångrar jag. Ifall man väl känner mig bra, så märks det ganska snabbt att jag är väldigt rolig och sprider glädje, jag satt en kväll med Limpis, Philip och jag kände liksom att man kunde skoja om saker som man kunde skoja med sina nära vänner, fast att man enbart pratat med dom 1 gång ungefär, så de är väl den största fördelen med mig!

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det är ganska mycket regelbrott inom bossarna i gängen, även att inga åtgärder åtgärdas, jag ser detta som ett stort problem, då det inte borde vara någon särbehandling ifall man är boss i ett gäng, även att support kanalerna får börja aktiveras, jag har sätt ganska många gånger folk som bara sitter i support men inte gör något, man kanske drar in personen och frågar "tja! vad behöver du hjälp med" Medans andra personen förklarar vad problemet är osv, sedan säger dom "yes, vi tar åtgärder på de problemet nu, hejdå" Sedan så kollar man ifall något har hänt o då är det inget som händer.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska börja bli mer strängare, inte särbehandla gängledarna osv, man ska behandla varenda person likadant, ska inte spelas någon roll ifall man "donerat, gängboss" eller liknande, även att man speccar ännu mer ingame och tar åtgärder på dom som sitter och för skottlossningar med fordon, det är ett väldigt stort problem inom Kriminell RPn och jag tycker att det ska tas ännu hårdare åtgärder, man ser någon göra detta regelbrott, väntar efter scenariot är klar, ber dom hoppa support, o sedan dra deras kriminell roll och en ban, inget mer än de.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man är väldigt punktlig, ståtlig, om man bannar någon för t.e.x powergaming, o dom börjar gnälla/ tjata på dig i pm osv, då ska man enbart ignorera dom, ifall man har bannat någon så ska man stå fast för de, även att man aldrig ska särbehandla en person, ska inte spela någon roll ifall du har bra kontakta, med personen osv, rätt ska vara rätt, även att man är väldigt professionell i support, välkommnar dom med ett glatt leende, sedan börjar man att berätta om vad personen gjorde fel, sedan hör man deras sida, så att dom får prata ut och tycka vad dom tycker om själva scenariot, så att man kan komma fram till ett bra beslut.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Yes, Jag tänker lite såhär att jag börjar med att ta tag i skolan, sedan så blir de väl lite runt 16:30 tiden eller 17:00 att man startar datorn, o börjar specca, sedan kanske 1 timme innan man drar o lägger sig så börjar man rpa, då man ändå ska kunna rpa lite iallfall. Ifall några frågor kring detta kontakta mig!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive ett tag nu, jag kom tillbaka för drygt en 2 veckor sedan kanske de kan vara. (Inte helt säker)

Har du tidigare erfarenheter som staff? Japp! Har varit staff på en del servrar innan jag började köra på unive, även medlemskaps ansvarig på en 18 + server, som heter "Exclusive" Som tyvärr har stängt ner nu, Jag har koll på alla commands som man bör vet, så yes jag har erfarenheter.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? Kriminell

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka