Nekad Findus | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Findus

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198806122666/

Ditt Hex-ID: steam:1100001326ac0aa

Vad är din discord tagg? realfindus

Vem var det som bannade dig? Scar_1

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_0073.jpgIMG_0074.jpgScreenshot_59.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror han valde att banna mig från Discorden var för han tyckte jag hetsade mot honom och då valde han att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade tagit scar_1 lille bror men en av mina kompisar sköt han bredvid vattnet typ så vi dumpade han för att ta bort liket. Senare skiver LKN ut vem dumpa han och det ser du ovanför. Jag gick ut sen kom jag hem vart jag bannad från Discorden och jag skrev till han personlig varför han gjorde då skrev han '' Om du inte känner mig skriv inte o håll på och leka rolig'' När dom undrade vem som dumpade honom.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte det var en felaktig ban jag tyckte inte det var hets mot staff. Dom undrade vem som dumpade och jag svarade och han sitter och hetsar mot mig. Som en staff inte ska göra vet jag .

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Clogg har jag lärt mig bara skita i att logga. FearRP kunna göra roliga scinarions även om jag förlorar. Emote abuse fult sett att vinna ett scinario. Skjuta mot polis har jag också lärt mig kommer dom så sticker man.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat svara snällare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig från denna och dom andra bannsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka