Accepterad finaviggo | Whitelist ansökning [FusionTear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

finaviggo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Finaviggo/

Vad är ditt namn i verkligheten? Viggo Hultén

Vad är ditt discord namn? finaviggo#8476

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juni 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Äbbi Pirat och är 20år (försöker fixa ett byta namn as we speak), han är uppvuxen i en familj med föräldrar som var missbrukare som dog när Äbbi var 14år gammal och därav har han behövt sköta sig själv under stor del av sitt liv, och nu när han flyttat till Unive-staden så har han försökt att glömma sitt förflutna och få en ny start på livet, han hamnade ganska fort i kriminella kretsar bland knark och vapen. Äbbi försöker att hålla sig borta från det men gång på gång så faller han tillbaka in i de kriminella kretsarna och han har fått höra att det finns snabba cash i det kriminella livet, dom brukar beskriva det som high risk = high reward. han hamnar lätt i dåliga situationer även fast han bara försöker vara en snäll kille och vara trevlig, han har dock väldigt lätt att skaffa vänner och har redan ett antal kompanjoner i staden. han visade runt folk som var nya i staden och på så sätt lyckades han bygga upp en bred vänskapskrets. han håller sitt temperament väldigt lowkey och hans hårda sidor kommer bara fram i riktiga nödsituationer där det verkligen behövs, han försöker inte starta konfliker men när det behövs så tar han folket med storm och visar vart skåpen ska stå. hans morfar och han hade ett gemensamt intresse för utländska sportbilar och därav har han en dröm att en gång kunna öppna en bilfirma och göra det han verkligen brinner för i ära av hans morfar. folk brukar kalla Äbbi för johnny depp för han på något sätt av misstag liknar honom.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tycker att jag bör bli whitelistad för att jag är en bra rollspelare som håller mig till min karaktär, jag kan bidra med mycket roliga och seriösa scenarion som försöker hjälpa folk som vill och göra det bästa. jag kan även stå upp för mig själv och för andra om jag känner att något inte skötts på rätt sätt så är jag inte rädd för att säga till och stå upp för rättvisa, men samtidigt försöka få en så rolig upplevelse som möjligt för samtliga på servern. jag har fått flera vänner att intressera sig i eran server. jag är en allmänt rolig kille som kan bidra med mycket gott i staden av Unive. detta kommer bli en rolig resa och jag ser fram emot att få se hur spelarna men också hur servern utvecklas genom spelets gång.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill kunna skapa ett liv ett rollspel där jag tar mig från botten och tar mig till toppen där jag med tidens gång tar mig varje dag ett steg närmare till min dröm, att kunna leva mitt drömliv tillslut. jag har spelat varje dag i snart 3 veckor och kan lugnt säga att jag är en aktiv spelar och ser fram emot framtiden hos er.

Hur hittade du Unive? jag bläddrade bland servrarna med mina kompisar, och hittade denhär, först var det bara för att prova servern om den var bra och direkt när man kom in, när man köpte sin första bil så visste jag redan då att jag kommit rätt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med mitt rollspel är att skapa roliga situationer, få alla att känna sig väl bemötta och vara trevlig mot alla, men samtidigt skapa bra och seriösa scenarion för att leda spelet framåt, jag har märkt att många på servern har en kaxig och lite tråkig spelstil där man bara smutskastar folk, men jag har också funnit många roliga och kloka människor som har samma mål som mig och samma ambitioner, jag vill bidra till en bättre miljö för stadens bättre och skapa en skön och rolig samt intressant vistelse hos UniveRP.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar enbart på UniveRP för tillfället och har inte spelat på någon annan server på lång tid, jag har på senare veckor kommit tillbaka till FiveM och har fått upp intresset och lusten för att spela spelet .

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka