Nekad Finansanalytikern | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Finansanalytikern

Icke Medlem
Meddelanden
201
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199166788561/

Ditt Hex-ID: steam:110000147ea13d1

Vad är din discord tagg? Mariccc0309

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-11-30 011611.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att de bannade mig för att jag hade tagit vapen från polisstashet, vilket var enormt dumt. Idag hade jag kanske slösat 1200kr för vapen på unive och allting med hård slitna pengar .Jag vet att det jag gjorde var fel, och om jag kunde ta tillbaka det skulle jag göra det på direkten. I stunden tänkte jag inte klart, och nu inser jag konsekvenserna av mitt agerande. Jag har lagt så mycket tid och energi på den här servern, byggt upp relationer och verkligen njutit av allt arbete som jag har lagt ner.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hej Emillia om du läser detta så, det som hände var att jag var på piren och skojade runt lite tills jag ser att jag blev bannad för korruption, jag vet att ni ser illa på det men det var ett dumt val gjort av mig och ber så mycket hemskt om förlåtelse. Jag tog vapen från polissförådet vilket var en riktig dum grej att göra eftersom jag är en snäll grabb egentligen, jobbar hårt för mina pengar och allting, så spenderar jag det på unive och blir bannad innan jag hinner testa vapnet. Jag vill inte bli bannad från unive eftersom jag tycker det är en skön server och vill bara göra det bästa ifrån mig. Jag hoppas att nån vacker dag ni vaknar upp och mycket glada så ni låter mig få en till chans. Jag vet detta var illa men det är inte så att jag använde aimbot eller liknande, och hoppas att detta går att förlåta, jag ber om förlåtelse för jag vill inte lämna unive staden så enkelt och att kasta bort mina pengar i sjön sådär... Jag vet att jag har gjort fel, jag vet men snälla jag har alltid försökt vara en ärlig och rättvis spelare, och det här var verkligen ett misstag. Jag har jobbat hårt för att bygga upp min karaktär och spendera pengar på saker som jag trott skulle vara roliga och givande för spelet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Emillia gjorde helt rätt, får jag en till chans händer det inte igen, jag hoppas tiden kommer där ni väljer att unbanna mig då jag har lärt min läxa med tanke på att jag slösa över 800 spänn på en dag. Jag hoppas verkligen ni tar detta på allvar och ser sorgen i mig och väljer att unbanna mig. Emillia är en riktigt bra staff och gjorde helt rätt, och jag förstår varför jag blev bannad. Om jag får en chans till kan ni vara säkra på att det inte kommer att hända igen. Jag har verkligen lärt mig min läxa, och jag känner mig väldigt ledsen över att jag slösade över 800 kronor på en dag för något som inte ens var värt det. Det var ett stort misstag, och jag ångrar verkligen mitt beteende. Jag hoppas att ni kan förstå att jag verkligen är ledsen för det som hänt och att jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Jag har reflekterat mycket över det inträffade och insett att det jag gjorde inte bara var fel utan också respektlöst mot reglerna och communityt. Om jag får en chans att visa att jag kan bete mig på ett bättre sätt, så lovar jag att respektera reglerna fullt ut och bidra positivt till gemenskapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad för VDM, osv men det var länge sen, kommer inte ihåg resten. Kan inte direkt kolla upp det heller eftersom jag är bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kan nu se att mina handlingar kan ha en negativ inverkan inte bara på min egen spelupplevelse, utan också på andra spelare och på hela Unives ekonomi, som jag absolut inte ville skada. Jag förstår nu att att ta vapen från polismyndigheten inte bara är ett brott mot reglerna, utan också en handling som kan skapa obalans i spelet, vilket i sin tur påverkar alla. Jag är en person som brukar jobba hårt för mina pengar, och jag hade investerat över 800 kronor på servern den dagen. Det kändes som en stor förlust när jag blev bannad, men det har också varit en viktig läxa för mig. Jag ber om ursäkt för mitt beteende och för de problem det kan ha orsakat för er som driver servern. Jag inser nu att mina handlingar inte bara påverkar min egen spelupplevelse utan också serverns stabilitet och andra spelares möjlighet att njuta av spelet på ett rättvist sätt. Jag hoppas att ni kan se att detta var ett misstag och att jag verkligen har lärt mig av det. Jag lovar att inget liknande kommer att hända igen, och jag kommer att tänka mycket mer på konsekvenserna av mina handlingar framöver. Det jag kunde göra annorlunda är att tänka mer och inte bry mig av konsekvenserna, det är fel tankesätt. Rätt tankesätt är att följa alla regler som finns på servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket, och jag lär mig mer och mer för varje gång, jag är ingen problem spelare jag vill verkligen komma tillbaka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka