Nekad Fimpski | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fimpski

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Findus Endén

Vad är ditt discord namn? Fimpo

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karatär heter Josef Örn, han är 18 år gammal. Han kommer ursprungligen från södra stockholm. Hans uppväxt var svår och han började med kriminalitet i ung ålder, vilket gjorde han härdad. Josef har nyligen flyttat från sin hemstad för att bygga upp sig på nytt och växa snabbare till toppen av hiarkin av den undre världen. Han är lugn som person men reta in upp han för när han blir arg då blir han arg. Han må vara kriminell men det är inte vad han frontar. Utan att han frontar sin musikproduktion som sitt yrke för att ingen ska veta vad han egentligen gör. Han gillar musik, brudar, bilar och kläder.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en trovärdig karaktär då jag baserar den på människor jag möt och haft med att göra. Jag kan även bidra med att skapa bra stämning då jag är positiv som person som gillar att ha kul och samarbeta med andra människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte bara spela för sin egen vinning utan man ska även tänka på andra och ha kul, t.ex att istället för att kanske skjuta nån som rånar en och förstöra deras rån så kanske man tar ett steg tillbaka och släpper sitt ego och spelar med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja man får inte döda folk utan anledning gäller både med bil (VDM) och vapen(RDM), samt att ej ska försöka reta upp polisen bara för att jävlas. (COPBAIT)

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja man får inte döda folk utan anledning gäller både med bil och vapen, samt att ej ska försöka reta upp polisen bara för att jävlas.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? När jag väl börjar med något som jag tycker är kul så kan jag ej tröttna och gta rp ser jävligt roligt ut och jag har tyckt att det har varit roligt att kolla på andra och nu vill jag testa själv., dethär är andra gången jag söker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka