Accepterad FIM | Medlem ansökning {scraxx1337]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FIM

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? fim.0

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Liam Ströman och är 22 år gammal. Liam var ett ledsen barn hela sin uppväxt för att hans pappa hade dött. Liams mamma hade inte mycket pengar så hon kunde inte ge Liam det han ville. Det ända Liam gjorde var att sova hela dagarna eller läsa böcker som han hade stulit från sin skola. Liams mamma hade nästan inte pengarna för att ha Liam i skolan men hon gjorde sitt bästa. När Liam var i skolan en dag så var det en ny kille som hade börjat och han hette Alex. Alex gillade bilar och ville alltid ha en vänn att vara med. Liam gillade inte bilar så mycket men han gick fram till Alex och frågade om han ville bli vänn med han. Alex sa ja och då blev Liam glad. Men en sak Liam inte visste var att Alex gillade bilar så Liam fick försöka och börja gilla det. Men en dag kom Liam hem och fråga mamma vad som hade hänt. Mamma sa att de behövde flytta från sin stad till Unive staden. Så Liam fick lämna sin bästa kompis Alex och börja fokusera på bilar i en annan stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer 100% bidra med bra och rolig rp. Jag kommer också utföra bra och roliga scenarion. Jag kommer hålla mig till en bra rp nivå och social rp. Jag kommer göra så det blir kul för båda partnerna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska tänka på vad man själv hade gillat för scenarion och inte bara spela för sig själv och försöka vinna. Alltså man ska spela så det blir kul för båda partnerna i scenariot och inte bara 1.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Fear RP - Att man värnar för sitt liv, VDM - Att man använder sina bilar som vapen, Copbait - att man försöker få polisen att åka efter en eller deras uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag spelade för länge sen men jag slutade och jag har spelat på massa olika rp servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka