Nekad filze | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filze

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Petersson

Vad är ditt discord namn? .filze.sc.

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär kommer heta Abdi Filly och vara 20 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag skulle beskriva min karaktär med respekt, Impulsiv och rolig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakgrunden om Abdi Filly är att han är en helt vanlig kille från ghettot och i tidig ålder blir besatt av pengar och bilar. Under sin uppväxt så såg han massa bilar köra runt vid stan och det väckte ett starkt intresse hos Abdi. Till början kommer han hålla sig laglig, till exempel jobba på sc styling eller liknande men mot framtiden gå med i ett gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och väl utspelande scenarion. Jag är mogen, respektfull och följer serverns regler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska spela för ens egna vinst utan ska kunna ta en förlust i ett scenario där motparten har större "marginal".

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har väl hänt några gånger där man råkat bryta mot regeln powergaming. Då spectatade en staff mig och jag glömde reagera på mina skor ingame vilket ledde till en varning. Jag lärde mig då att regler finns för att följas och hur pass viktiga dom är för att rp ska kunna funka.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Random Death Match= Du dödar någon utan 2 giltiga bakomliggande scenarios. VDM- Vehicle Death Match= Du använder ett fordom som ett vapen till exempel kör in i folk. Reaction RP= Du ska spela på dina känslor som du hade irl så ifall nån i din närhet krockar så ska du rp på orohet eller ledsen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget mer att tilläga.

Nekad ansökan
Anledning: Aktiv på en annan server, till nästa gång du ansöker se till att du inte är med i en annan server. FÖRORTEN RP

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka