Nekad Filus | Ban överklagan [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filus

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199191938764/

Ditt Hex-ID: 11000014969d6cc

Vad är din discord tagg? Fillus#3879

Vem var det som bannade dig? Edde

Hur lång tid var din ban? 7 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för; Sunt förnuft" använnder sniper i fängelset samt slås delt plötslig"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot regeln sunt förnuft,men jag kommer berätta snart hela storyn så ni förstår varför ja gjorde som jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kommer ta detta från HELA början så ni verkligen förstår allt. Jag var påväg till torget för att chilla och bara njuta av livet "inom rpn" då träffar jag en kille och börjar snacka med honom. Han berättar att han är ny inflyttad och att han inte riktigt vet vad han ska göra. Och jag som en god individ bestämmer mig för att hjälpa den här killen, (det var första gången han rpa") och jag vet hur jobbigt det är i börja när man inte vet hur något fungerar. Så jag toghan till körkort skolan och hjälpte han med C körkört, sedan körde jag honom ill jobb administrationen och bad han att ansöka om jobb på postnord. Jag bestämde mig sedan efter cirka 2 timmar att överraska honom med en billig bil, då han inte hade någon eller pengar. Killen blev överlycklig och det var så kul. Seda åkte vi till frisören, mekonomen klädaffär, car meet osv. Vi gjorde massa roliga saker. Sedan skrev killen i OOC vad jag hette på discord och jag svara såklart. Så jag ringer honom och vi sitter och snackar. Jag får sedan att samtal av en vän att jag ska hämta han utanför fängelset och min kompis jag "Nyss" träffat hänger med. Vi hittar inte killen och han hade tydligen loggat eller krasat för de gick inte o ringa honom. Så vi kör där ifrån, vi blir sedan stannade av polis för vi inte stanna vid stop skyl och de berättar att jag inte har körkort, ingen försäkring och att jag körde för snabbt. De bad mig att kliva ut för att sätta handbojor , men då bestämmer jag mig för att köra iväg.Det blir snutjag i cirka 5-10 minuter, och efter ett tag kör poliserna rakt in i sidan på bilen så jag rpar skadadoch de griper mg. De låter min kompis gå fri men jag blir satt i fängelse, de tommer mg på telefon, kniv osv. Men de säger "du kan behållla jakt vapnet" och jag tackar. Min karaktär har rpat som jägare ett bra tag och därför betyder vapen mycket för honom, en annan kille finns i fängelset och han sover, jag besämmer mig för att putta till honom så han vaknar ochhan vaknar inte. Jag går sedan ner i mitten (han andra är på ovanvningen). Killen jag sitter med i dc ser jaktvapnet i mitt inventory och frågar om det är rikigt,jag säger d nej och skulle visa honom hur det fungera (hade vapnet uppe i max 3 sekunder. Den andra killen kunde omöjlgt se det och därförgjorde jag det snabbt bara för att visa killen i discord. Edde skrier ett pm till mig där han berättar att nästa gång jag gör det blir det ban. Jag tackar för förvarning och tar bort vapnet från mina slots. Där efter går det 5 minuter och killen i fängelset vaknar, jag frågar om han vill slåss då min karaktär har varit "fighter" när han var yngre och killen säger "nej jag vill inte ge dig stryk" och jag säger då att han inte hade gjort de, och han säger emot och jag slår honom EN gång. Där efter säger jag "visa då nu när du ger mig stryk" och han slår mig inte. Iställt säger han "slå du mig istället" och jag gör det då han uppmanar mig till att slå honom och jag blr sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår mycket völ varför jag blev bannad för det med snipern men jag snacka med edde sen och han var mycket schysst och jag berätta varför jag tog upp det osv. Jag berätta även att det var lite oschysst att skriva ett pm (gör du om det blir du bannad" och sedan bannad för det bara för jag slog han andra killen. Jag uppskattar mycket att han varnar och det gör mig glad och jag förstår även varför han banna mg innnan han visste varför..... Anledningen till att ag og upp det där var eftersom jag tog upp vapnet för ingen var där, förutom killen däruppe men han var afk sådet var ngen chans att han hade sätt de,. (/sme sover) hade han. Tar upp de siktar in och tar ner det mycket kvickt bara för att visa min nya rp kompis och jag ångrar det mycket då det var dumt gjort. Men jag gjorde det endast för ingen såg det just då. Men kommer aldrig göra om något liknande.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans då jag följer reglerna strikt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Väntat med att visa vapnet till jag kom ut ur fängelset och var på en mycket mer diskret plats.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag aldrig mer ska göra något liknande när där är personer nära och det är en "offentlig" plats.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka