Accepterad Filus | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Filus

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199191938764/

Ditt Hex-ID: 11000014969d6cc

Vad är din discord tagg? Fillus#3879

Vem var det som bannade dig? Edde/Matte

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för; slås helt plötslig"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot regeln sunt förnuft,men jag kommer berätta snart hela storyn så ni förstår varför ja gjorde som jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Där efter går det 5 minuter och en kille i fängelset vaknar, jag frågar om han vill slåss då min karaktär har varit "fighter" när han var yngre och killen säger "nej jag vill inte ge dig stryk" och jag säger då att han inte hade gjort de, och han säger emot och jag slår honom EN gång. Där efter säger jag "visa då nu när du ger mig stryk" och han slår mig inte. Iställt säger han "slå du mig istället" och jag gör det då han uppmanar mig till att slå honom och jag blr sedan bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det är lite överdrivet att få en 5 dagars ban för det, visst jag gjorde fel men en kick hade läxat upp mig väl. Och jag har trots allt INGA bans sen tidigare.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inga tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte slagit killen alls från början när han "trigga mig" men jag gjorde det och jag ångrar det Mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag mer allmänt ska tänka efter regeln sunt förnuft då det var lite skevt av mig att slå honom första gången

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka