Filus | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Filus

Icke Medlem
Meddelanden
126
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du på discord? Filus#3879

Ange ditt födelsedatum 28 September 2005

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Beror såklart på om det är vardag, helg, lov osv. Men vardagar utan lov så blir det mellan 16:30 och 22:30) då jag har en bra bit att pendla till gymnasie. Och på helg så är det från 12:00 till 05:00 om jag orkar då såklart. Men alltid minst till 02:00 tiden på helger. Och nu på loven kan jag spela näst intill dag in och dag ut.

Vad är det som får dig att söka till Staff? Jag vill hjälpa till att underlätt för staff teamet, och för resten av servern. Jag kommer att vara aktiv som support och ta många ärenden och göra mitt absolut bästa, jag har varit servervakt i cirka 2 månader så har mycket erfarenhet inom det. Men såklart är det inte samma sak att vara support men jag ska göra så mycket som möjligt för att lära mig mycket om att vara support och sånt. Jag vill att servern ska bli helt ren från lallare och höja rp nivån såklart. Jag kommer att vara hjälpande både ingame, och OOC alltså i discord. Hjälpa alla på det bästa sättet möjligt och göra mitt absolut bästa. Men helst hjälper jag till inom den kriminella rpn då jag har extremt stort intresse för det och har rpat krim snart i 1 år och har extremt bra koll på reglerna. Jag känner att jag kommer kunna styra upp krim rpn på ett mycket bra sätt.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Mycket fokuserad på att försöka lösa supportproblem och speciella problem i spelet, och se till att alla lallare slutar förstöra för andra spelare och jag kommer vanligtvis jobbar hårt eftersom det vrider andra människors saker och försöker störa RPN på Unive. En annan sak jag Jag tycker att det är tråkigt att alla lallare förstör, och deras ändå mål med servern är att förstöra. Mitt sätt att hantera mobbar, lallare och trollare är att jag, baserat på deras beteende, antingen ger de en avstänning eller kickar de från servern. Jag kommer inte vara rädd för att göra fel, jag kommer göra det jag vet är rätt och jag kommer att ta mycket inspiration från de som är mer erfarna support. Jag kommer att ta mycket kritik och kommer att försöka lära mig så mycket som möjligt om livet som support på unive. Jag hoppas verkligen ni ger mig chansen att visa hur duktig jag är. Men även som jag sa skulle jag helst vilja jobba inom krim rp och vara ansvarig där, då jag har extremt bra koll som jag sa och jag kommer bevisa det ifall jag blir helper och hoppas på att bli mod om inte högre.

Hur länge har du spelat på Unive? cirka 1 år men 8 månader whitelist

Har du några tidigare erfarenheter? Yes, jag har varit servervakt i cirka 6 månader+ och därför är jag rätt säker på min grej,. Men som jag sa innan så lär man sig mycket med tiden, vilket jag kommer göra om jag är support. Jag var även support på unive i cirka 1 månad sedan kom trainne rollen och då blev alla supports demotade och jag var tvungen att satsa på skola och hade då inte tid. Men nu går jag gymnasie och har bra med tid.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan i princip exakt alla kommandonmed dessa är de jag komer att tänka på nu.
/revive (id) Ger liv till den döda personen
/togglename Samma som /toggleid fast med steam namn
/bring (id) Drar personen till dig
/toggleid Gör så att du kan se id.n
/freeze (id) Gör så personen ej kan röra sig
/setjob (id) (jobbet) Ger personen jobb
/givemoney (id) Ger pengar till personen
/sqlbanoffline (id) (anledning En offline ban
/sqlban (id) (anledning) (längd) (anledning)
/goto (id) Teleportraras till personens id som du skrivit
/kick (id) (anledning Kickar personen
/revive (id) återupplivar personen
/noclip du blir osynlig, odödlig och kan flyga
/dv Tar bort fordon inom närmsta radienn
/tpm tp till din markering på kartan
/clearchatall
/clearchat
/clear inventory (id)
/spec (id)
/sc (staffchat)
/sv (Servervaktchat)
/sqlbanhistotry
/sqlsearch (hex)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag skulle påstå jobb området då jag inte är alls insatt i det och har endast haft ett whitelist jobb och det var auto i 2 veckor, skulle knaske kunna vaara donationss ansvarig men jag vill helst inte vara det då jag inte gillar att hantera pengar.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill bara berätta att jag är mycket tacksam, nöjd och väldigt imponerad över hur bra ni jobbar i staff teamet. Hopps jag blir en av er igen snart

Senast ändrad:
Tillbaka