Ej Antagen Film Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lyfixs

Icke Medlem
Meddelanden
300
Reaction score
19
  • Vad du heter på discord, Lyfixs
  • Vilken roll du söker, Mördare eller Huverollen.
  • Varför just du ska få rollen: För jag anser att jag har den kompitensen som krävs. Jag har varit med i små filmer IRL sen har jag varit statist i Beck – Vilhelm så jag vet hur allt går till och hur man skådespelar och allmänt hur allt går till.

Vill gärna att du utvecklar lite mer så jag får bättre uppfattning.

• Varför just du ska få rollen: För jag anser att jag har den kompitensen som krävs. Jag har varit med i små filmer IRL sen har jag varit statist i Beck – Vilhelm så jag vet hur allt går till och hur man skådespelar och allmänt hur allt går till. Jag vet hur man ska rpa och jag har en hög RP nivå och kommer att bidra med en hög och rolig rp till filmen. Jag vet hur man följer manus och följer instruktioner då jag har erfarenheter här. Jag har tidigare varit skådespelare IRL och vet bara vad jag ska bidra med och hur man ska göra det för bästa slutsatsen.

Ja gärna.
  • Varför just du ska få rollen: För jag anser att jag har den kompitensen som krävs. Jag har varit med i små filmer IRL sen har jag varit statist i Beck – Vilhelm så jag vet hur allt går till och hur man skådespelar och allmänt hur allt går till. Jag vet hur man ska rpa och jag har en hög RP nivå och kommer att bidra med en hög och rolig rp till filmen. Jag vet hur man följer manus och följer instruktioner då jag har erfarenheter här. Jag har tidigare varit skådespelare IRL och vet bara vad jag ska bidra med och hur man ska göra det för bästa slutsatsen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka