Nekad .fillip | Medlem ansökning [kattmat :)]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.fillip

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? .fillip

Vad är ditt födelsedatum? 6 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Filip Minksson är 24 år gammal, och har efter en tuff uppväxt i Amerikas förorter tagit sig till Unive, inom Amerika växte han upp utan varken mor eller far då de blev skjutna i en gäng-relaterad incident när han var 10, men har därutav växt upp i många centrala gäng inom USA som sin enda uppfostran.

För några månader sen insåg Filip just hur poänglöst hans liv var, och kom ihåg hans föräldrars bakgrund inom Unive, hans hem, och reste dit med vetskapen av språket via sina föräldrar när han var ung.

Denna uppväxt har format en man som är lugn, men även snabb att ta till handling när det behövs. Han jobbade tidigt inom postnord, men blev missnöjd och bytte till byggarbetare som passar honom mycket bättre. Dock har han inte fullt bestämt sig för ett jobb ännu, och flyter fortfarande mellan dem.

Filip är väldigt intresserad utav bilar, och att tjäna mycket pengar för att pensionera tidigt.

Han är kalkulerad, försiktig, men när situationen kräver det är han effektiv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en rolig och interaktiv miljö, enligt mig så ska man följa RP-reglerna strikt, även om man själv hamnar i en dålig situation.

jag följer detta då jag vet att jag hade uppskattat om en annan gjorde det för mig.

Personligen kan jag bidra med roliga. adrenalinfyllda upplevelser då min karaktär söker en spännande miljö.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att även om man förlorar ett scenario ska man hålla sig till RP, och fokusera på att hålla RP:en, kanske offra lite för det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. RDM = Random Deathmatch, att man inte ska gå runt och skjuta hej vilt. VDM = Vehicle Deathmatch, att använda sitt fordon som vapen. Cop Bait = Att baita polisen å söka dess uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, har kört mycket RP relaterade spel, det har varit en stor och rolig del av mitt liv.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Fuskar på reglerna - är inne på reglerna medans vi gick igenom grund reglerna

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Senast ändrat av en moderation:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka