Nekad Fillez_ | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fillez_

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ditt discordnamn: fillez.

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff för jag är mogen och aktiv. Jag är även väldigt noggran och slarvar inte. Jag ska bli staff för jag har respekt mot alla som har respekt mot mig och andra. Jag har även en hel del erfarenheter inom staff teamet. Jag ska bli staff för att jag har kompisar som är staff och det ser roligt när folk gör det så jag tänker att nu är det dags att nå mitt mål på Unive! Folk säger att jag är mogen för min ålder men jag tycker att jag bara är normal.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker inte fungerar är krim rpn och jobb delen. Det ska jag försöka förbättra om jag blir staff.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska lösa det såhär

Jobb delen:
Det är för mycket inaktivitet som gör så att rpn blir tråkigare. Detta ska vi göra genom att rensa inaktiva chefer och få in nya kompetenta och aktiva. Funkar inte det så får vi komma på något som gör så att det blir roligare att jobba.

Krim rpn:
Shoot and loot samt shoot on sight ska vi lösa såhär, Vi måste få bort problem spelare som bara spelar för att skjuta som att det vore CS. Sen så måste vi kolla vilka gäng som skjuter mest och kolla vad anledningarna är att de skjuter.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man agerar professionelt genom att t.ex ta det lungt när man snackar med folk och inte skriker. Om det är några i support som sitter och skriker så ska man inte själv sitta och skrika, bättre då att muta personen och sen unmuta. För mig är det väldigt viktigt att agera professionelt för att annars skulle det vara kaos och folk skulle lämna servern ifall vi sitter och skriker och inte är professionella.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att balansera RP, staff och privata liv genom att spela på de flesta kvällarna men annars vara med familjen på kvällar och dagar när jag inte spelar. Jag kommer nog spela de flesta kvällarna men jag kommder vara med min familj på dagarna. Jag kommer gå på mina träningar, plugga och allt det där såklart. Jag kommer prioritera mitt priv liv och min hälsa före gaming såklart!

Hur länge har du spelat på Unive? 19 sep 2021 joinade jag discorden, sen har jag lämnat Unive ca 2 gånger tror jag.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff på andra fivem servrar samt minecraft servrar. Så ja.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Donation då jag känner inte riktigt att jag vill jobba inom det området för att jag gillar inte att arbeta i det området helt enkelt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka