Nekad Fillez_ | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fillez_

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad heter du på discord? fillez.

Ange ditt födelsedatum 16 Maj 2011

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att anska var att ja gillar att hjälpa folk. Det som fick mig att ansöka till Medlemskap Ansvarig var att jag vill ta ett större ansvar och uppnå mitt mål på Unive. Det som fick mig att ansöka till Medlemskap Ansvarig var även att jag ville hjälpa folk och göra Unive större och bättre. Jag har haft intresse inom att bli MA i en lång tid och nu känner jag att jag är redo för en större uppgift. Jag har haft många vänner på Unive som har varit MA och det verkar väldigt roligt att ta intervjuer och kolla och bedöma ansökningar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att jag kommer vara aktiv, jag kommer att ha respekt mot folk, jag kommer nog att passa. Ni ska välja mig för att jag är en hjälpsam person, om någon inte klarar av intervjun så kommer jag hjälpa hen med t.ex att sicka reglerna. Ni ska välja mig för att jag är noggran. Jag kommer se till att ansökningarna inte är plagiat eller skrivet av Chat GPT.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta folk med respekt, trevlighet, snällhet. Man ska ha respekt mot alla oavsett religion, diagnos osv. Man ska vara trevlig, inte avbryta och vara snäll men man ska vara lite hård också.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka genom att inte ta in lalliga, problemspelare, orespektfulla, oseriösa medlemmar.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Medlemarna ska ha ett mål med sitt rollspelande, medlemarna ska även ha unika karaktärer, de ska kunna alla regler, de ska inte vara "problem spelare", de ska veta vad rp är och hur man rpar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle ta ansvar över medlemmarna, att få in och sicka vidare vettiga medlemmar. Sedan skulle jag ta ett ansvar ingame att specca, ta helps och reports, hjälpa folk. Sen kommer jag vara aktiv i discord roller kanalen att ge ut jobb och gäng roller.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer nog vara inne nästan varje dag på kvällen/dagen om jag inte åker iväg något och gör nått på dagarna. Jag kommer nog inte vara på datorn på dagen men på kvällarna kommer jag o spela. Jag kommer finnas tillgänglig på dc också. Har ett privatliv utanför skärmen också så sitter inte vid datorn 24/7 såklart!

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nopp

Senast ändrad:
+rep tycker han är mogen för sin ålder och tycker han förtjännar en chans är riktigt driven och trevlig grabb!

+rep bra ansökan tror han hade varit bra till medlemskaps ansvarig, kan va ibland svårt och höra han men kung ändå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka