Accepterad Fillez | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gertyna

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fillez#6463

Vad är ditt födelsedatum? 16 Maj 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Johanson och är 26 år gammal. Han kommer från en liten stad i Luleå som heter Gammalstan. När Peter var liten så gick han ofta på hockey matcher med sin pappa Stefan. Peter är tidigare polis, nu är hans mål att komma tillbaka till poliskåren. Peters mamma heter Karina och hans pappa heter Stefan. Karina jobbade på Qpark och hon var personal ansvarig där medans Stefan jobbade på Falck. Peter har en brorsa som han brukar vara med, han heter Melker. När Peter var ung och gick i skolan så blev han mobbad för att han pratade annorlunda än alla andra, men Peter var stark och brydde sig inte om det. Peters mål med livet är att hjälpa folk. På fritiden gillar Peter att gymma, fiska och spela gitarr. Peters första jobb var att jobba på ett dagis men det var inget för honom. Peter har gått från mobbning till polis, det är han stolt över!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp nivå, roliga och bra scenarios, aktivitet och en spelare som hjälper folk och staffs. Jag är en erfaren rpare som kan rpa, jag har varit servervakt några gånger och aldrig fått indragen sv. Jag kommer bidra med bra mekaniker rp, jag kommer använda /me och /e på ett bra sätt. Jag kommer även att ha en social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för makt och pengar, det ska vara roligt för både parterna. Om polisen stoppar dig så ska du inte sticka bara för att skippa bötern.

Hur hittade du Unive? Spelat här tidigare, nu är det dags för en comeback!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka