Nekad FilleTN | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FilleTN

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198941465839/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip T

Vad är ditt discord namn? ! Fille#3183

Vad är ditt födelsedatum? 11 April 2006

Berätta om din karaktär. Felix Andersson. 1999-04-12<(in-game), uppväxt bodde med min familj innan men har flyttat ut o bor själv. Han ger oftast inte upp. Han gör det han vill. Han kan bli lite lätt kränkt om han inte är på bra humör. Han kan inte lita lätt på folk, han har några vänner som han har och ger inte ut sin personlighet till någon annan som han inte vet vem det är. Ibland kan han ljuga sig ur problem om det skulle vara kris. Han är bilnörd o gillar meka med bilar. Jag är rätt så rädd för krim så jag är lite försiktigt med min personlighet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Då jag har några vänner som spelar och jag tycker om denna servern. För jag kan bjuda på en helt OK rp och roliga scenarion

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många av mina vänner spelar på det och då blir jag sugen.

Hur hittade du Unive? Av en twitch streamer. Drobz1

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag behöver egentligen förbättra allt. Men jag hoppas att ni här på Unive kan hjälpa mig att utveckla mina förmågor

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill jobba på Mekonomen eller Vianor. För jag älskar så mycket bilar o vill bara meka med bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja. Ibland så kan det vara så att jag inte spelar på en dag eller två dagar eller så. Men annars så spelar jag på de flesta dagarna. Men kanske inte hela tiden. vissa dagar spelar jag på eftermiddagen, vissa kväll och vissa eftermiddagen och kvällen.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Din whitelist ansökan har nekats

Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer samt hittar ej dc namn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka