Nekad filleps | Medlem ansökning [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleps

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? fille96

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: david björk 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? självsäker, ödmjuk och humoristisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han föddes i umeå och hade en tung och svår uppväxt med föräldrar som båda två var missbrukare av alkohol och ibland smärtstillande. Vid 13 års åldern vart han placerad på ett hvb hem och efter det flyttade han till unive staden. Hans framtid består av att bli en framgångsrik arbetare och ge mycket till samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan ge mycket nöje och seriösa situationer i RP då jag kan vara väldigt seriös med även humoristisk. Jag kan tillbringa mycket till att göra unive en bättre och roligare server där alla är medmänniskor och RPar med mig! Jag är väldigt öppen för att hjälpa folk eller ge dom nöje!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska inte vinna alla scenarion,man ska spela för att ha kul och med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna. Det är inte liv och död utan mer en aktivitet för att göra så alla har roligt även fast man ''förlora eller vann''

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag och då blev jag bannad. Det var lärorikt och visade att ens handlingar alltid har konsekvenser

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? COPBAIT: att man försöker få en polis uppmärksamhet i onödan som man inte skulle göra alls i verklig situation. T.ex att man står på torget med poliser och andra och slår nån och säger ''kolla här polisen'' bara för att provocera: OOC: Att prata eller agera utanför RPet som tex snacka i discord om vad man ska göra imorgon och ha micen igång eller prata om saker som inte finns i RP världen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag kan vara humoristisk men ändå seriös i viktiga situationer som t.ex med staff eller liknande, jag tycker inte om att skämta på andras bekostnad eller förstöra t.ex en staffs tid genom att lalla runt osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka