Nekad filleps | Medlem ansökning (Darin)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

filleps

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix ps

Vad är ditt discord namn? @fille96

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär Davids uppväxt bestod av en familj av 5 en mamma en pappa och två systrar. Deras familj bodde i en stad som hette Norrtälje. Han hade mycket vänner och mycket karisma när han var yngre.

När David fyllde 16 år så åkte han till Umeå för att plugga på lite extra till bergsprängare och det gick bra och han fick ett jobb som det han ville bli när han var yngre alltså bergsprängare. Det gick flytande på jobbade tills han var vid åldern 21 då fick han en liten arbetsskada som gjorde att han inte kunde jobba på länge och han v ar sjukanmäld i någon månad till hans jobb tyckte att han skulle lämna dem eftersom han inte kunde jobba lika bra längre.

Då flyttade David ner till sin hemstad Norrtälje i Roslagen och levde hos sin familj i ett halvår tills han fick ett lokalt jobb som snickare genom gamla kompisar.

David fick ett jobb erbjudande i staden Unive och då flyttade han dit för han gillade staden, han och hans familj hade varit där över somrarna i hans barndom och kände till staden väl.

David fick många kompisar i staden och många bra kontakter han levde där i några år och hittade en fruga som han älskade väl och dem fick en son som heter Patrick och han hann bli 3 år innan han och hans fruga skildes av många anlednigar dem trivdes inte med varann.

Efter det så hamnade David i en djup depression och han började dricka väldigt mycket och inte gjorde något åt det.
Vilket då gjorde att han tyvärr gick förlust om sitt jobb vilket inte hjälpte alls med han mentala hälsa
Efter några veckor så märkte hans bästa vänner Anders och Åke det och fixade en terapeut till David då började han må lite bättre och nu så söker han jobb i staden Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ett seriöst Rp:ande och schysst Rp:ande jag vill också tillbringa Unive gemenskapen riktigt roliga scenarion. Jag vill att alla jag spelar med ska ha det kul och känna som dem vill spela på denna server och hjälpa den byggas ännu större!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna utan att få en bra Rp och göra så att det är gemensamt kul för alla som är med och spelar.

Hur hittade du Unive? Några av mina kompisar tillbringade ycket tid på den här servern så då kände jag att jag vill testa för att det verkade roligt. Jag såg också lite på youtube och tiktok om servern.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka