Accepterad FILLEPIN7 | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FILLEPIN7

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417327689/

Ditt Hex-ID: steam:110000156d90049

Vad är din discord tagg? fille#6503

Vem var det som bannade dig? LH_28

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov power gamling

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde något som inte var tillåtet och de var inte en bra rp nivå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde en bil som var sönder uppe på ett berg och körde sen gick den lite sönder och hade jätte lite bensin så jag tänkte att jag kör sönder den helt sen börja det brinna och sprängdes så jag kanske inte rpa bra sätt där heller där skulle jag kanske skulle jag har skrivit me avsvimat och sen vaknarr upp och så ringer jag min kompis och frågar kan du komma och hämta mig men jag han inte för jag blev bannad och jag ångrar att jag blev det och att jag inte tänkte till skulle kunna ha gjort ett bättre scenario om det att jag kanske skulle ha försökt att ta mig där ifrån på ett smidigare sätt och inte kört sönder den

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det lite för jag kunde ha fått en varning om tänk på vad du gör men jag ångar mycket att jag blev bannad skulle göra massor med roliga saker men jag förstår ju att jag blev banad för GPG och det var nog inte bra rp nivå för staffsens sida men jag tycker att bannen skulle kanske vara lite mindre typ 2 timmar för skulle göra ett scenario idag om att jag lämnar mitt gäng med en kille och allt så önska att jag kunde spola tillbaka tiden så jag kunde göra ett bara rp nivå och ett bra scinario

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev banad senaste gången för sunt förnuft inne på mekonomen jag råkade säga att jag skulle få en ak och jag ångrar att jag gjorde det och jag lärde mig då att inte säga sånt inne på såna ställen som är offentliga ställen och skulle kanske skulle ha sagt kom ut så säger jag lite mer diskret men jag glömde bort det och jag lärde mig efter det att jag ska vara mer diskret

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha tänkt smartare och vart mer diskret och tänkt till innan jag gör någort dumt och förbättra min rp nivå och göra bra scenarion

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag ska inte säga något vid mekonomen eller göra något dåligt som GPG igen och sunt förnuft och göra förbättring inom rp nivån och allt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka