Accepterad FILLEPIN7 | Ban överklagan [Bolban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FILLEPIN7

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417327689/

Ditt Hex-ID: steam:110000156d90049

Vad är din discord tagg? fille#6503

Vem var det som bannade dig? Bolban

Hur lång tid var din ban? 2 DAGAR

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft, slår ner väktare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde något som inte var tillåtet och de var inte en bra rp nivå.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det var en kille som blev gripen som inte hade gjort något och då börja alla slå väktaren och sen blev jag banad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag är ny till rp servern och vet inte allt så bra och när han skrek jag har blivit gripen utan anledning så ville jag hjälpa honom och jag lovar att detta aldrig kommer upprepads igen då jag kommer förbättra min rp nivå.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev banad i går i en timme råka säga en sak på mekonomen och jag lärde mig av det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? tänk på vad säger och vad jag gör för något kommer inte upprepas

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig kommer inte säga något i mekonomen eller lägga mig i när folk slås eller blir tagen av vakter lovar kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka