Accepterad FILLEPIN7 | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FILLEPIN7

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417327689/

Ditt Hex-ID: steam:110000156d90049

Vad är din discord tagg? fille#6503

Vem var det som bannade dig? Nekkan

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde något som inte var tillåtet och de var inte en bra rp nivå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag rökte en joint och så skrev jag hög sen kom en som jobbade på sicuritas och fråga hur jag mådde och jag svara han det är lugnt kan gå här ifån sen efter ett tag fråga jag två andra om dom visste om ten kille var vaken och så sa jag sen det är något med mina armar tror jag måste starta om hjärnan sen skulle jag göra det och sen när jag gick in så kom det upp att jag är banad och jag för stod inte varför men jag kanske försökte få polisens uppmärksamenhet men det ville jag inte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig ban efter som jag inte gjorde något fel men dom kanske tyckte det var dålig rp nivå och och så blev jag banad av en slump utan att jag gjorde något fel ville inte få någons upp märksamhet allts men jag ångrar att det här hände ska inte upp repas och jag rpade på min karaktär och sa varför fungerar inte mina armar för tror jag måste starta om hjärnan plus att en person började kissa på mig när jag låg ner så reste jag mig upp fort det här kommer inte hända igen.och sen att jag blir banad i 7 dagar tycker jag är lite överdrivet

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för jag var i ett bråk med några solos i ett slags mål och jag blev banad en dag då och jag tog lärdomar av det att jag inte skulle lägga mig i det och det gick bra sen så blev jag banad en annan gång vid merkonomen för sunt förnuft för råkade säga till en person imorgon får jag en ak47a och jag tänkte på vad jag sa och då var jag typ lite ny till staden men nu så har jag högat min rp nivå bättre och det kommer inte att hända igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha täntk på vad jag gör och inte sakt något eller rökt något eller saligt någon allas och gjort något annat i stället och förbättra min rp nivå och inte få polisens upp märksamhet alls. detta kommer inte att hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att jag inte ska upp repa det som hände eller något och försöka tänka på vad jag säger och göra bättre rp nivå.och hålla mig borta i från bråk

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka