Inaktuell FILLEPIN7 | Ban Överklagan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FILLEPIN7

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199417327689/

Ditt Hex-ID: steam:110000156d90049

Vad är din discord tagg? fille#6503

Vem var det som bannade dig? Simmekung

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230121_123959.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde något som inte var tillåtet och de var inte en bra rp nivå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod på en bor över vattnet och snackade telefon sen när jag la på så slog jag så jag följ ner och dog fast för mig så hade jag jätte lite liv kvar men sen resa någon mig vet inte vem sen så simade jag så skrev en helper vad jag gjorde så skrev jag /die för jag kom på måste ju rpa bra men tydligen så jag blev bannad två dagar so mär lite mycket ändå tycker jag men jag förstår ju hur han tänker att det inte var bra rp nivå.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker 2 dagar är lite för mycket tycker jag och det jag gjorde borde var typ en timmes ban och det är en bugg att när man är i sitt inventory eller pratar telefonen så kan man råka slå och det hände just när jag följ ner från bron.jag och mitt gäng hade också planerat svin mycket vad vi skulle göra idag ock sånt men ändå så förstår jag lite varför men typ en timme eller två skulle vara bättre och gjort ett bättre scenario av det hela och förbättra min rp nivå.och fått wn varning tycker jag borde ha fått också innan ban t.ex. vad jag tänkte med och om jag fortsätter tycker jag borde få en ban då

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev banad senaste gången för sunt förnuft inne på mekonomen jag råkade säga att jag skulle få en ak och jag ångrar att jag gjorde det och jag lärde mig då att inte säga sånt inne på såna ställen som är offentliga ställen och skulle kanske skulle ha sagt kom ut så säger jag lite mer diskret men jag glömde bort det och jag lärde mig efter det att jag ska vara mer diskret och tänka smartare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle ha tänkt smartare och vart mer diskret och tänkt till innan jag gör någort dumt och förbättra min rp nivå och göra bra scenarion av det hela och tagit han bort fån mekonomen och sagt det då lite längre bort

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att jag ska inte säga något vid mekonomen eller göra något dåligt som PG igen och sunt förnuft och göra förbättring inom rp nivån och allt annat

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja förstår till 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka