Nekad Fillepillee | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fillepillee

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fillepillee#8796

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Namn: Filip Gunnarsson (1990-06-06)
Kön: Man
Jobb: Vill jobba som polis eller sjukvårdare men inom rp kan saker och ting hända så filip blir annat.

Bakgrund: Filip började sitt liv i sverige där han levde i ca 2-3 år efter detta valde Filips föräldrar att flytta till kanada för att hans föräldrar hade fått maxade jobb erbjudande hos ett stort företag i usa.

Filip hade inte den uppväxt ett barn skulle vilja ha. Han fick vara med om mycket saker med polisen där hans föräldrar höll på med droger och annat skit. En dag när filip satt ute med sina vänner i studsmattan så kom polismyndigheten och stormade hans hus för hans pappa var grovt kriminell. Efter det så blev hans familj gripen för allt dem Haft!

Polisen bestämde sig för att ta hand om lilla Filip! Filip var runt 12 år när detta hände med familjen. Polisen bestämde sig för att lilla Filip behövde bo på ett familjehem! Vilket han inte gillade! En dag så smet Filip ifrån hemmet där han bodde.

Han träffade på en familj från sverige! Som skulle kunna bli hans nya hem! Dem smugglade med lilla Filip till Sverige och där bor han i dag! I en liten by utanför Stockholm! Han har fått sitt efternamn efter hans nya familj! Hans dröm nu är att bli polis eftersom han gillar hur polisen jobbar Nu när Filip är vuxen så längtar han till sina föräldrar kommer ut ur fängelset eftersom han inte träffat dem på mer än 30 år! Så det längtar han även till väldigt mycket!
Nu vill Filip bli polis för att hjälpa människor i samhället med samma sak som han drabbats i uppväxten och målet är att hjälpa barn och ungdomar! Han ser verkligen glädjen i folk 😃

Filip har nu vid 20 års åldern valt att ändra sina framtidsplaner. Han ville bli sjukvårdare och rädda människor från droger och andra saker. Detta jobbet gick han en intresseanmäla på och några år senare blev han klar som sjukvårdare. Nu lever Filip sitt drömliv att rädda människor i nöd.

Nu vid 30 år ålder har gunnarsson blivit väl utvecklad inom sitt jobb på sjukvården där han jobbar mycket med utryckning med nyanställd och lär ut nya sjukvårdare att bli som han själv. Han älskar att hjälpa till med saker och ting inom jobbet men även utanför allt sånt. Han har även gift sig med en tjej vid namn Felicia. Och dem har bildat en familj med 2 små tjejer. Filip har även haft planen att hjälpa barn som bor i familjehem på grund av hans barndom.

PERSONLIGA DRAG (unika saker)
Personliga drag för min karaktär skulle jag s u äga är att Filip är en väldigt driven person som alltid vill göra saker till 100% seriöst! Filip min karaktär är även väldigt social då han varje dag jobbar med människor som behöver hjälp. Filip är inte som alla människor i samhället utan han lever efter sina mål och drömmar. om han vill bli en sak då blir han det. Även om något är väldigt jobbigt så krigar han. En annan sak min karaktär Filips drivs av är pengar att när han vet att pengar finns jobbar han hårt för det, Min karaktär är unik även för han är en person som har sin egna stil och utseende när det kommer till möta människor. Han har liksom 2 sidor av sig och det menas med att han är liksom som 2 olika personer. Hemma är han väldigt slarvig och bryr sig inte om så mycket saker medans när han är ute med människor så försöker han vara väldigt stilren och oftast ha kostym

EGENSKAPER (KARAKTÄR)

Noggrann
Ambitiös
Driven
Organiserad
Analytisk
Följer regler
Drivs av framgång
Produktiv
Beslutsam
Självförsörjande
Målmedveten

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med i stor del är väll seriös och bra rp där jag inte alls behöver vinna i senarion och liknande. Utan jag vill ha kul men samtidgt spela seröst på unive. Kommer även bidra till en arbetskraft där jag kan designa saker och likande på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar för att låta motpartner vinna i ett senario det vi säga tillexmepel att om jag är polis så behöver jag inte varje gång tazra ner dem direkt utan ge kriminella en chans helt enkelt.

Hur hittade du Unive? På fivem listan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka