Nekad fillepille | Whitelist ansökning [A.William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillepille

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fsagfargadsfgfg

Vad är ditt namn i verkligheten? Zebulon

Vad är ditt discord namn? warkiller

Vad är ditt födelsedatum? 2 April 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär Fille Som nyss kommit till multistaden levt med sin morsa ända sen dess gillade och pyssla med bilar och filles farsa dog när han var liten och det var en stor sorg för Fille i sitt liv.
När han kom upp i tonåren så började han dämpa sin sorg med droger vilket gjorde att han fick kontakt med den undre världen. Han var springpojke ett tag och fick lite weed som betalning.
Men han har insett nu att han inte vill göra det längre.
Han har kommit i kontakt med ett nytt gäng som ska hjälpa han att tjäna pengar på riktigt.
Nu har Fille drömmar om att han vill starta ett nytt liv i multistaden.
Han gillar verkligen att köra bilar och fixa bilar. älskar sin mamma . gillar och haffa tjejer, gillar och festa och rappa.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad för att jag är en väldigt aktiv spelare som bidrar med rolig RP i staden. Jag har skaffat många nya vänner i staden, vilket jag uppskattar enormt mycket. Att få Whitelist på Multistaden hade betytt oerhört mycket då det skulle vara ett roligt kvitto på att jag är uppskattad som spelare av mods och andra medborgare i staden.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att känna att jag är en del av Multistadens Community på riktigt, och för att det kommer kännas mer seriöst då, vilket är vad jag vill. Seriös RP

Hur hittade du Multistaden? Fille pille ville leta efter en ny stad där han kunde känna sig hemma .

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att bidra med bra RP, vara en del av minnesvärda scenarion. Samt utveckla mig själv som spelare till att bli en så bra RP spelare som jag kan.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? bara multistaden !

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka