Nekad Fillemannen. | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fillemannen.

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? janne223

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juni 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rune svensson 41 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? målmedveten, rolig & unik

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Rune Svensson, en man på 41 år. När Rune var yngre hade han det väldigt tufft i skolan. Han blev mobbad både för sitt utseende och sitt sätt att vara. Det hände ofta att han blev slagen, sparkad och knuffad – han fick utstå mycket av det värsta man kan tänka sig. Trots det gav han aldrig upp. Redan vid 10 års ålder började Rune intressera sig för att meka med mopeder och bilar. Det blev snabbt hans tillflykt – något han både tyckte om och kände att han kunde bli riktigt bra på. Runes pappa, Stig Svensson, var en stor trygghet i hans liv. Han var alltid snäll och stod upp för Rune när ingen annan gjorde det. Runes mamma, Jenny Svensson, gick tragiskt bort i en bilolycka innan Rune föddes. Eftersom han aldrig fick träffa henne har det aldrig varit något han tänkt särskilt mycket på. När Rune var yngre köpte han sin första moped för 1000 kronor – den var trasig, men han såg potential i den. Genom att laga den lärde han sig massor om hur mopeder fungerar, allt från motor till olika delar. När han var klar sålde han den för 6950 kronor. Efter det fortsatte han att köpa, laga och sälja mopeder. Vid 18 års ålder köpte Rune sin första riktiga bil – en Volvo 940. Den blev snabbt något mer än bara ett fordon för honom – han älskade den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med enkel och seriös RP där jag tänker på både storyn och andra spelare. Min karaktär Rune Svensson har en tydlig bakgrund som gör RP mer trovärdig. Jag håller mig till min karaktär och gör inte orealistiska saker. Jag samarbetar gärna med andra och skapar roliga och bra situationer tillsammans. Jag kan bidra med enkla scenarion som bilproblem, jobb i verkstad och små konflikter. Jag låter min karaktär utvecklas över tid beroende på vad som händer. Jag följer reglerna och vill bidra till en bra och trevlig stämning på servern. Jag bidrar alltså med roliga scenarion och för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du inte alltid ska försöka vinna själv i ett scenario, utan istället göra det roligt och realistiskt för båda parter. Det handlar om att kunna “förlora snyggt” och låta andra få utrymme i RP. Till exempel kan du låta dig bli lurad, rånad eller gripen om det passar situationen, istället för att alltid försöka komma undan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja då var jag helt ny och jag pratade i OOC, fick lära mig av de. Jag har koll på alla regler. Inga nekymmer

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm - vehicle death match vilket innebär att ma avnänder sin bil som ett vapen, rdm som är att man dödar någon utan en anledning, clogg innebär att man lämnar servern för att unvdika saker, metagaming innebär att man använder ooc information för att ta den ingame.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är inget jag vill lägga till..

Nekad.
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka