Accepterad FILLEMANNEN | Ban Överklagan (shayan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fille

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022076301/

Ditt Hex-ID: 11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? Sigmafille#1390

Vem var det som bannade dig? Gabbo

Bild på banmeddelande: 9D55F4F6-78DB-42A5-B39A-19F1FBC13211.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja som den säger de valde att göra det som det står Pwg, rpa Inge på skador bra efter en kollision och tycker det var rätt val.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Skottlossning vid sons och vi tog med en vi gripit mot sjukhuset där en man står och skjuter mot oss, han skjuter däcket och vi krockar in i vägkanten sedan fortsätte han skjuta och vi rpa in på skadorna helt enkelt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej asså tycker det var rätt beslut men jag vill ju bevisa att jag kan visa att jag vet vad som gäller. Det vet rätt bann och rätt beslut ifrån gabbo, inget mer med det. Jag skulle självfallet suttit kvar i bilen och rpa efter som mannen försökte frita personen vi hade. Inte mycket mer än så. Jag gjorde fel och får stå för migg kasst och jag inser mitt misstag och försöker visa det. Extremt onödigt om jag får säga det själv. Men men vi alla är människor och man får stå för det och bevisa att man vet vad som gäller och att man kan visa det också när du väl kan få en chans att Inte göra likadant.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Samtliga tidigare bans lärt mig ifrån. En tidigare ban var tex vdm vilket var min första där rp inte var något i mina ögon som jag hade en aning om. Sedan har jag några felaktiga men annars har jag tagit Lärdom av samtliga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det enklaste hade ju varit att faktiskt rpa på skadorna inte svårare än så. Vet inte riktigt mer vad det finns för lösningar mer än att rpa med både röst och /me. Så rpa och Inge Pwg som jag valde att göra punkt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, nästa gäng så rpat man med /me och röst Inge alls svårare än så. Detta vet jag om och kan och vill bevisa det. Får stå för mitt kast och inse mitt misstag. Extremt onödigt från min sida.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? J

Bilden är ca 1 dygn gammalt

Tillbaka