Nekad FILLEMANNEN | Ban Överklagan [Ljungen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fille

Icke Medlem
Meddelanden
474
Reaction score
15
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199022076301/

Ditt Hex-ID: 11000013f49f18d

Vad är din discord tagg? Fillemannen#3180

Vem var det som bannade dig? Ljungen

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag skickade en gif på en person som är blacklistad och jag tog sedan bort den och det valde att banna mig för doxxing pga den gifen. Det var alltså doxxing.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i krim vc och märkte att jag blev disconnected och sedan försvann mina roller och det är egenligen det. Detta var dagen efter. Jag hade prata med personen jag skickade på och hen sa att hen var okej. Försökte verkligen förklara för hen. Men insåg att jag har inte tänkt mig innan jag gjort mina drag.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har skickat en gif i en chatt på en individ och jag är verkligen ledsen. Jag inser nu att mina handlingar var tanklösa och felaktiga, och jag ångrar dem djupt. Jag förstår att jag skadar en annan person och jag vill göra allt som står i min makt för att fixa situationen. Först tog jag omedelbart bort gif:en och annat material som kunde skada en person. Men jag vet att det inte räcker. Jag vill ta ansvar för mina handlingar och visa uppriktighet i mina ansträngningar att göra saker bättre.
Jag vill be om ursäkt till personen jag skickade gif:en till och erkänna att mina handlingar var felaktiga och sårande. Jag vill också visa att jag tar fullt ansvar för mina handlingar. Jag är redo att göra allt som står i min makt för att förbättra situationen och undvika liknande situationer i framtiden. Jag vill lära mig av detta misstag och förstå varför jag gjorde det. Genom att göra detta kan jag undvika att upprepa samma misstag i framtiden.
Jag förstår också att personen jag skickade GIF till kanske inte pratar eller kommunicerar med mig just nu, och det är helt okej. Jag respekterar deras önskemål och ger dem tid och utrymme att läka. Jag vill visa att jag tar deras känslor och önskemål på allvar och kommer inte att tvinga dem att kontakta mig på något sätt.
Jag förstår äntligen att mina handlingar var felaktiga och orsakade skada. Jag vill göra allt jag kan för att fixa situationen och visa att jag tar ansvar för mina handlingar. Jag har lärt mig av detta misstag och kommer inte att upprepa samma misstag i framtiden. Jag respekterar också personen jag skickade gif-filen till och ger dem tid och utrymme att läka.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En av mina första bans var VDM och jag visste inget då om RP öht, en annan bann är att jag har denna bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Eftersom jag har skickat en GIF i en chatt på någon ångrar mig, finns det några saker jag kan göra för att fixa det. Det första jag kan göra är att omedelbart radera GIF:en och annat material som kan skada en person. Då kan jag be personen om ursäkt, visa uppriktighet och erkänna att det jag gjorde var fel och sårade personen. Jag måste fokusera på att visa uppriktighet och be om ursäkt istället för att försöka rättfärdiga mitt beteende. För att visa att jag är ansvarig för mina handlingar kan jag erbjuda något för att förbättra situationen, som att prata med personen eller göra något för att visa dem min tacksamhet.

Ett annat viktigt steg är att fundera på varför jag skickade gif:en och vad man kan lära sig av situationen. Det kan vara bra att försöka förstå dina tankar och känslor bakom dina handlingar för att undvika att upprepa samma misstag i framtiden. Genom att ta mig tid att tänka kan jag också visa personen att jag tar situationen på allvar och verkligen vill förbättra vår relation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag är väldigt ledsen och jag ångrar att jag skickade en gif till en person, vilket jag verkligen ångrar nu. Det var ett impulsivt beslut som jag inte hann tänka på, och jag inser nu att det var fel beslut som kunde ha skadat någon. Jag önskar att jag kunde gå tillbaka i tiden och ändra det jag gjorde, men jag vet att jag inte kan.
Jag förstår att mina handlingar kan ha orsakat smärta eller obehag för en person, och jag är ledsen för det. Jag vill ta ansvar för mina handlingar och visa att jag är ledsen. För det har jag redan tagit bort gif:en och annat material som kan skada en person. Men jag vet också att det inte räcker.
Jag vill visa uppriktighet genom att be personen om ursäkt direkt och erkänna att det jag gjorde var fel och oacceptabelt. Jag vill fokusera på att visa hur ledsen jag är för det jag gjorde och hur villig jag är att göra vad jag kan för att fixa situationen. Jag lyssnar på människor och respekterar deras behov. Om någon vill prata med mig är jag öppen för det och uppskattar möjligheten att personligen förklara mina handlingar och be om ursäkt.
Jag kommer också att ta detta som en läroprocess och försöka undvika liknande misstag i framtiden. Jag vill lära mig av det och ta det med mig för att bli en bättre människa och undvika att skada andra med mina handlingar. Jag tar ansvar för mina handlingar och visar personen att jag är villig att göra allt för att förbättra situationen. Jag hoppas att personen kan förlåta mig och att vi kan fortsätta en positiv relation i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka