- Meddelanden
- 474
- Reaction score
- 15
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip
Vad heter du på discord? fille#1390
Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet är följande:
Måndag - Fredag: 16.00 - 23.00
OBS fredagar är det till 02.00.
Helger, lov etc: 11.00 - 02.00
Undantag sker.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år och 4 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej bifoga men har 6 felaktiga av de jag har. Dvs fel id på spelare etc.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Kortfattat så har en servervakt har som uppgift att övervaka och ha koll på servern genom sina perms och commands. De ser till att användare följer reglerna och beter sig på ett lämpligt sätt. Om det uppstår problem, till exempel oenighet eller trakasserier, så tar servervakten itu med situationen och försöker lösa det på ett lämpligt sätt. På detta sätt ser servervakten till att servern är en trygg och trivsam plats för alla spelare. Något som är vanligt som man säger vid servervakter är att man ska underlätta för staffsen vilken stämmer. En servervakt är en vanlig spelare med perms och olika tillgångar. Man brinner för serverns utveckling och blir servervakt för att störta servern med att hjälpa och underlätta för staffteamet. En servervakt har koll på grundreglerna och reglerna i med att man har perms som ingår ban och kick. Man har höga krav och man har en egen uppgift och ansvar som servervakt då du har inprinsip samma perms som staffs .Kort sagt, det som en servervakt är "för mig" är någon som gör allt för att utveckla servern och att man ska kunna göra valet att banna om man tycker att det är rätt och att man måste ta ansvar för sin roll och som kommer. Missbruka inte din roll som "servervakt" eller på något sätt abuse den rollen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ansöker om att bli servervakt för att säkerställa att servern jag ansvarar för är säker och njutbar för alla spelare. Det är mitt ansvar att se till att reglerna följs och att alla beter sig på rätt sätt. Det är viktigt för mig att vara en lagspelare och agera snabbt när något olämpligt händer. Jag gillar att förebygga problem genom att arbeta med underhållsteamet och ansvariga personer på andra servrar. Jag anser mig vara en riktig servervärd eftersom jag vill göra plattformen ännu bättre och mer önskvärd för nya spelare. Jag tar mitt ansvar på allvar och agerar alltid ansvarsfullt utan att missbruka min makt för personlig vinning. Jag tror inte att jag är bättre än någon annan, men jag ansöker om en server och jobbar med serverunderhållsteamet och jobbar tillsammans för att se till att vi alla får en säker upplevelse och en bra spelarupplevelse.
Jag försöker hålla rollspel högt och samarbetar med andra för att utveckla servern och förebygga problem. Mitt mål är att skapa en trygg och njutbar miljö för alla spelare, och jag tar ansvar och ingriper snabbt när något olämpligt händer. Jag brukade också vara en serversäkerhetsvakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när någon använder makt för sin egen vinning. Som en serverövervakare kan detta betyda att någon använder kommandon som /revive eller /kick för sin egen fördel. Missbruk är när någon använder sin makt eller position på ett olämpligt eller skadligt sätt. Missbruk av rollen som servervakt kan leda till att någon använder sin position till stor nytta för sig själv eller sina vänner. Scenariomissbruk kan till exempel vara ett brottsbaserat scenario där man blir beskjuten och använder sitt tillstånd, dvs. dina kommandon och skriv/återuppliva för att missbruka din roll. Ett annat scenario kan vara som att köra en bil där du har något du inte vill ta bort och lägga det i handskfacket och när du stannar eller bilen går sönder använder du din rumpa och skriver /dv och bilen försvinner och missbrukar sin roll igen. Detta övergrepp kan ske i olika scenarier eller bara för att känna makt.
Vad heter du på discord? fille#1390
Ange ditt födelsedatum 8 Juli 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. Min aktivitet är följande:
Måndag - Fredag: 16.00 - 23.00
OBS fredagar är det till 02.00.
Helger, lov etc: 11.00 - 02.00
Undantag sker.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år och 4 månader
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kan ej bifoga men har 6 felaktiga av de jag har. Dvs fel id på spelare etc.
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Kortfattat så har en servervakt har som uppgift att övervaka och ha koll på servern genom sina perms och commands. De ser till att användare följer reglerna och beter sig på ett lämpligt sätt. Om det uppstår problem, till exempel oenighet eller trakasserier, så tar servervakten itu med situationen och försöker lösa det på ett lämpligt sätt. På detta sätt ser servervakten till att servern är en trygg och trivsam plats för alla spelare. Något som är vanligt som man säger vid servervakter är att man ska underlätta för staffsen vilken stämmer. En servervakt är en vanlig spelare med perms och olika tillgångar. Man brinner för serverns utveckling och blir servervakt för att störta servern med att hjälpa och underlätta för staffteamet. En servervakt har koll på grundreglerna och reglerna i med att man har perms som ingår ban och kick. Man har höga krav och man har en egen uppgift och ansvar som servervakt då du har inprinsip samma perms som staffs .Kort sagt, det som en servervakt är "för mig" är någon som gör allt för att utveckla servern och att man ska kunna göra valet att banna om man tycker att det är rätt och att man måste ta ansvar för sin roll och som kommer. Missbruka inte din roll som "servervakt" eller på något sätt abuse den rollen.
Varför vill du bli servervakt på servern? Jag ansöker om att bli servervakt för att säkerställa att servern jag ansvarar för är säker och njutbar för alla spelare. Det är mitt ansvar att se till att reglerna följs och att alla beter sig på rätt sätt. Det är viktigt för mig att vara en lagspelare och agera snabbt när något olämpligt händer. Jag gillar att förebygga problem genom att arbeta med underhållsteamet och ansvariga personer på andra servrar. Jag anser mig vara en riktig servervärd eftersom jag vill göra plattformen ännu bättre och mer önskvärd för nya spelare. Jag tar mitt ansvar på allvar och agerar alltid ansvarsfullt utan att missbruka min makt för personlig vinning. Jag tror inte att jag är bättre än någon annan, men jag ansöker om en server och jobbar med serverunderhållsteamet och jobbar tillsammans för att se till att vi alla får en säker upplevelse och en bra spelarupplevelse.
Jag försöker hålla rollspel högt och samarbetar med andra för att utveckla servern och förebygga problem. Mitt mål är att skapa en trygg och njutbar miljö för alla spelare, och jag tar ansvar och ingriper snabbt när något olämpligt händer. Jag brukade också vara en serversäkerhetsvakt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när någon använder makt för sin egen vinning. Som en serverövervakare kan detta betyda att någon använder kommandon som /revive eller /kick för sin egen fördel. Missbruk är när någon använder sin makt eller position på ett olämpligt eller skadligt sätt. Missbruk av rollen som servervakt kan leda till att någon använder sin position till stor nytta för sig själv eller sina vänner. Scenariomissbruk kan till exempel vara ett brottsbaserat scenario där man blir beskjuten och använder sitt tillstånd, dvs. dina kommandon och skriv/återuppliva för att missbruka din roll. Ett annat scenario kan vara som att köra en bil där du har något du inte vill ta bort och lägga det i handskfacket och när du stannar eller bilen går sönder använder du din rumpa och skriver /dv och bilen försvinner och missbrukar sin roll igen. Detta övergrepp kan ske i olika scenarier eller bara för att känna makt.
Senast ändrad: