Nekad fillelew | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fillelew

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip lewcun

Vad är ditt discord namn? fillelew

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. en glad och trevlig typ som gillar att vara social med andra hjälpa andra och göra samhället till en lite roligare plats. Han gillar musik och bilar och tycker det är roligt när det händer mycket. han tycker också om att hitta nya vänner och bemöta olika utmaningar som kommer under tiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? vara social och prata med många, det spelar ingen roll om dom är nya eller erfarna alla ska få tycka det är kul att spela och känna sig välkomna. Jag är rolig och inte blyg att möta nya människor.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela och tänka som det vore verklighet. Att man inte ska kaxa i rån och liknande utan agera som det vore på riktigt. Det kan också vara att man ska spela på ett sätt som får andra att tycka det är roligt även om jag själv kan göra något annat som skulle gynna mig mer.

Hur hittade du Unive? via vänner och youtube

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas.

Nekad.
Anledning:
Utveckla allt.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka