fillekill061
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198428439543/
Ditt Hex-ID: 11000011BE7C3F7
Vad är din discord tagg? Fillekill06#8957
Vem var det som bannade dig? 320master
Hur lång tid var din ban? klackskoban
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag blivit klackso bannad
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har fått en korrekt ban då jag har brutit mot flertalet regler som i sin tur resulterade i en klackskoban
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta hände för 1 år sedan då jag och mina kompisar spelade konstant på denna server i flera månader och tillslut tappade vi intresse. Vi tyckte helt enkelt att rp:en inte var intressant längre. det var då det hela hände att vi fick en ide av att streamsipea och döda streamers. Och då fick vi en korrekt ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var som sagt korrekt och det var helt och hållet mitt fel till att det blev som det blev. Men anledningen till varför jag skriver denna överklagan är att jag vill komma tillbaka och köra riktig rp. Det som hände då kommer aldrig att hända igen då efter jag blev bannad bara ville tillbaka till unive och spela riktig rp. Det jag vill är att ni ska se varför jag gjorde totalt fel men att jag nu kommer att spela på en bra rp nivå och hålla den under hela den tiden då jag spelar.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ett par saker. en av dem är suntförnuft då jag var tyst under en kidnappning. Men de staffs tyckte att jag gjorde var att jag var tyst och att jag skulle skrika av rädsla. Men det jag tänkte var om man är med om något sånt skulle man vara livrädd och då inte säga något alls.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort allt annorlunda jag skulle aldrig brutit mot reglerna som finns på denna server och tänkt efter innan jag agerade som jag gjorde. Det var helt fel och ber om förståelse av er.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av att hålla mig till reglerna och aldrig ta dumma beslut bara för att man har tappat intresse för servern.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
Ditt Hex-ID: 11000011BE7C3F7
Vad är din discord tagg? Fillekill06#8957
Vem var det som bannade dig? 320master
Hur lång tid var din ban? klackskoban
Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? att jag blivit klackso bannad
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har fått en korrekt ban då jag har brutit mot flertalet regler som i sin tur resulterade i en klackskoban
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta hände för 1 år sedan då jag och mina kompisar spelade konstant på denna server i flera månader och tillslut tappade vi intresse. Vi tyckte helt enkelt att rp:en inte var intressant längre. det var då det hela hände att vi fick en ide av att streamsipea och döda streamers. Och då fick vi en korrekt ban.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var som sagt korrekt och det var helt och hållet mitt fel till att det blev som det blev. Men anledningen till varför jag skriver denna överklagan är att jag vill komma tillbaka och köra riktig rp. Det som hände då kommer aldrig att hända igen då efter jag blev bannad bara ville tillbaka till unive och spela riktig rp. Det jag vill är att ni ska se varför jag gjorde totalt fel men att jag nu kommer att spela på en bra rp nivå och hålla den under hela den tiden då jag spelar.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för ett par saker. en av dem är suntförnuft då jag var tyst under en kidnappning. Men de staffs tyckte att jag gjorde var att jag var tyst och att jag skulle skrika av rädsla. Men det jag tänkte var om man är med om något sånt skulle man vara livrädd och då inte säga något alls.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde ha gjort allt annorlunda jag skulle aldrig brutit mot reglerna som finns på denna server och tänkt efter innan jag agerade som jag gjorde. Det var helt fel och ber om förståelse av er.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig av att hålla mig till reglerna och aldrig ta dumma beslut bara för att man har tappat intresse för servern.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja
