Accepterad Fillekill06 | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fillekill06

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198428439543/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Christensen

Vad är ditt discord namn? Filip Christensen#8957

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Kenta Karlsson. Kenta är född i Sydköping där han bodde med sin mamma och pappa. Som liten var Kentas liv fattigt eftersom att hans föräldrar inte hade några pengar och detta lädde till att hans pappa började med det kriminella där han tillexempel gjorde ett bankrån som sedan resulterade i att han hamnade i fängelse. Men Kenta fortsatte där hans far slutade och sket i skolan och började med det kriminella. Detta har gjort att det är svårt att bo i en stad. Då han nu vill bo för evigt i Multistaden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad på grund av att jag vill fortsätta på servern men inte bara som en vanlig person. Det jag vill bli är kriminell då jag kan spela vidare i denna rp:n som något nytt och spännande. Enligt mig har jag en bra koll hur man spelar rp, detta på grund av jag har spelat på andra servar som Knight och Snöstaden. Men den största anledningen till att jag vill bli whitelistad är att jag vill ha kul med mina kompisar och andra som finns på denna server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det som gjorde att jag ville bli whitelistad på denna server är för att jag har märkt att det är en seriös rp där ingen förstör eller ör utanför sina roller. Detta har gjort att jag velat stanna på denna server och nu asnöka till en whitelist.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den av min kompis som började spela fiveM medans jag fortfarande spelade vanliga Gta 5 online. Han gav mig en bra start som gjorde att jag ville stanna kvar på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Föst och främst vill jag ha kul såklart men jag vill också skapa en bra upplevelse för andra spelare men också göra servern till en bättre rp. Enkelt sagt vill jag bara att alla på servern ska ha det bra och göra den så verklig som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar inte på någon annan server, men därimot har jag spelat på andra servrar men sedan bara fått intresse för Multistaden. Den största anledningen att jag spelar enbart på denna server är pågrund av hur mycket folk det finns och hur alla håller sig fast vid sina roller.

Kom ihåg att du måste ta din intervju innan 21.27 imorgon annars nekad din ansökan automatiskt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka