Nekad Fillekill06 | Ban överklagan [Zueside]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fillekill06

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198428439543/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198428439543/

Vad är din discord tagg? Filip Christensen#8957

Vem var det som bannade dig? Exritez

Hur lång tid var din ban? 20 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: Fearrp + powergaming ~Exritez. Återstår: 19 dagar 22 timmar 21 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var med om ett kriminellt senario som slutade lite fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så här var det att jag var påväg till vianor då det var en person som körde fram förmig och väjde på det sättet så jag inte kunde köra förbi. Jag åkte då på en kross och lyckades köra förbi. Där stod det en polis som den här personen sedan sa att jag var helt galen i trafiken. (jag hade den kriminella rollen). Så sedan åkte jag fram till honom och sa att han golade på mig och därefter bad mig att köra efter han till en gränd. Jag åkte dit och då märkte jag att dem skulle råna mig detta gjorde att jag körde iväg och sedan ställde mig bakom ett hörn och sedan körde jag förbi ingången och riktade pistol. När jag körde iväg tittade jag inte så noga på dem och märkte inte att de höll upp pistol redan då alltså det var där som felet skädde (jag såg inte att de höll upp pistol var för koncentrerad på att ta mig därifrån. Därefter blev jag skuten på krossen så jag ramlade av. Då enligt staffen så tyckde dem att jaa försökte ta mig upp på krossen igen som jag inte försökte för att de siktade pistol mot mig. Efter det så rånade dem mig på min pistol och sedan drog och jag blev bannad efter någon minut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan väll tycka att det var både och då jag har lärt mig att stanna kvar och titta någare och lyssna på vad de säger. Det var ju det som gjorde att jag fick ban för fear rp. Men det var inte alls tydligt att de redan hade pistol siktad mot mig. Sedan var det att jag tittade runt hörnet med 3 person men det använde inte jag för min fördel eftersom att min mening var inte att kunna skjuta dem lättare utan att bara skrämma dem med pistolen. Dem fick allt som de ville också så det var inte så att jag försvann eller drog.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den jag kommer ihåg var att det dsunkade och att jag körde på en bil och därefter fick en kortare ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att inte dra och vara mer fokuserad i scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att skärpa mig och vara mer förstående i vad som händer i scenariot.

Har du läst våra regler? Ja

Okay bara för jag är jävligt vacker så får du unbanned, men tänka en extra gång tills nästa gång

Tillbaka