Nekad Fillekill06 | Ban överklagan [MOB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fillekill06

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198428439543/

Ditt Hex-ID: https://steamcommunity.com/profiles/76561198428439543/

Vad är din discord tagg? Fillekill#8957

Vem var det som bannade dig? Emilia<3

Hur lång tid var din ban? 20 dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: fearrp, suntförnuft ~Emilia<3. Återstår: 19 dagar 23 timmar 42 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte var rädd

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute efter pistoler och kör efter olika personer för att få tag i vapen. men så klart inte åker jag runt och pratar högt om det. Men det börjar med att jag åker efter en bil som tillslut kör upp till sitt gäng hus. jag parkerar utanför för att inte verka hotsam. Dem hoppar ut och tar upp uzi för att leda mig in i ett garage. Där pratar alla 5-7 personerna i mun på varandra. Dem frågar mig varför jag följde efter dom och då svarar jag att jag ville köpa pistol. Det dem säger är den frågar om och om igen jag svara samma sak hela tiden. Jag har inget bättre och svara på. samtidigt skriker folk på mig att jag ska ta upp ett hundben som en hund, detta gör att det blir svårare och höra vad alla säger. sedan från ingenstans skuter dem mig utan anledning.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det som straffens tyckte att jag gjorde fel var att jag var tyst mesta dels av scenariot. På den frågan svarar jag att om du hade hamnat i en situation där du är rädd skulle du med mästa dels sannolikhet vara paralyserad och tyst. vilket jag var. Människor kroppen fungerar så att när du hamnar i en paniksituation stänger kroppen av. Men att vara rädd behöver verkligen inte betyda att jag ska skrika på hjälp som staffsen sa att jag skulle ha gjort. Men det hade varit osmart efter som att då skulle dem blivit arga och jag kanske blivit slagen. Men när jag förklarade min bild blev dem bara tysta och ville inte prata något mer.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. d synk vid sjukhuset.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte det var bara en konstig situation.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte gå nära andra gäng.

Har du läst våra regler? Ja

Två grundregler har du brutit mot vilket är viktiga.
Tycker att du får ta en tid av din ban för att läsa regler och tänka om dina beslut.
Gör en ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka