Nekad Fillekill06 | Ban överklagan [Flame]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fillekill06

Icke Medlem
Meddelanden
76
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198428439543/

Ditt Hex-ID: 11000011BE7C3F7

Vad är din discord tagg? Filip Christensen#8957

Vem var det som bannade dig? suntförnuft

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? connection failed rejection by philip320 server: du har blivit avstängd för suntförnuft~vible. Återstår 2 dagar23 timmar 53 minuter vill du överklaga din avstängning.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att på deras spel såg det ut som att jag krockade men inte för mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit u min bil och sedan åkte upp till sjukhuset där jag åkte för bi en ambulans som på min skärm var långt ifrån medans den ändå flyttade på sig. Jag tror att det d synkade. Jag testade en gång efter det bara för att se om det var jag som orskade krocken med ambulansen och mycket riktigt flytade den på sig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att det var fel efter som att på min skärm åkte jag bara nära ambulansen men inte krockade med den.
Den var stilla stående så det hände inte på vägen utan utanför sjukhuset.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag och min kompis tog rp seriöst men enligt staffsen "lallade vi för mycket" när vi bara använde oss ov en lite rolig dialekt. då fick jag ban på 30 min. sedan har jag och min kompis tagit rp seriöst med våra egna dialekter.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag jag skulle inte tästat igen om det laggade utan genast gå in till de som jobbade på sjukhuset och be om förlåtelse.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte köra för nära andra bilar eller föremål.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka