fillefotboll | Whitelist ansökning Gassen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fille..

Icke Medlem
Meddelanden
147
Reaction score
9
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198063089489/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip Liuba

Vad är ditt discord namn? Babatunde#1371

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i Sverige och har bott här i hela sitt liv. Dock så har den stammar från både USA och Kroatien. Min karaktär har haft en väldigt svår uppväxt. I skolan trivdes jag aldrig, jag hade inga vänner, läxorna var svåra och proven misslyckades jag på. Det var så pass illa att inte ens mina föräldrar ville ha mig längre. Jag hamnade på ett totalt sidospår och fick under min ungdom problem med alkoholmissbruket, pengarna och mycket mer. Jag utsattes dessutom för misshandel påhopp, mordhot och fängelsetid. Karaktärens största dröm är att bli multimiljonär och för en gångs skull bevisa, att även han kan lyckas här i livet. Jag vill gå med i polisstyrkan och bidra med något gott i samhället.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tror jag borde bli whitelistad eftersom jag är en aktiv, motiverad och ambitiös spelare som verkligen gillar er server och vill bli en del av ert community.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Servern ser ut att ha en hel del att erbjuda, det är dessutom en stor spelarbas med massor av möjligheter.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade multistaden genom ett par kompisar.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill som sagt bli polis i spelet och försöka skydda samhället från det kriminella nätverket.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag har tidigare spelat på den svenska staden "Färjestaden" men inte för tillfället.

Tillbaka